JULIA 5 ÅR!!!

MIN LILLA PRINSESSA FYLLER 5 ÅR IDAG!!!! :D GRATTIS MAMMAS LILLA ÄLSKLING!











PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS

Hon är hemma hos sin pappa nu men kommer hem imorgon , hoppas hon har haft en konondag och att hon fick tårta på sängen imorse. =P På lördag väntar kalas på bowlinghallen med kompisarna och sen fika med familjen på söndag. Längtar så efter min lilla stora tjej.

Det slog mig häromdagen när jag skulle fylla i ett frågeformulär om allergier o.s.v inför skolstarten ....SKOLSTARTEN?!?!? .......Va stor hon har blivit! Älskar henne mer än allt!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Heeej och förlåt Julia för sent grattis!! Men GRATTIS i efterskott!!! Hoppas din prinsessa hade en toppen födelsedag! Ja 5 år redan, tiden springer ju bara iväg..! Hälsa henne så mycket och krama från mig! Kram till dig med! :)

2010-03-16 @ 10:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0