wieee...

Godkväll/natt !!

Melvin har precis somnat =) Han va vaken när jag kom hem efter jobbet vid kvart över tio. Han har varit hemma med Fredrik i två dagar nu för han har varit sjuk. Så dygnsrytmen är inte som vanligt. Imorgon blir han hemma med mig för att få vila upp sig innan dagis igen.

Vart en sen kväll på jobbet idag. Idag hade vi GuitarHero Turnering och Tacos. Efter turneringen som va grymt kul så satte sig jag och min kollega fredrik , som numer heter Frecke eftersom ingen förstår vem jag pratar om när både kollega och sambo heter Fredrik (en del missförstånd uppstår) haha. Jag och Frecke fortsätter spela lite iallafall. Tills vi ser att kl redan är TJUGO I TIO! vi stänger annars halv tio och brukar börja med städning o.s.v vid kvart över nio. Så det blev lite brottom med kul va det =) Jag testa även att gå upp en nivå idag på GuitarHero men det kändes så där när Frecke helt plötsligt skriker "Kan du sluta misslyckas , det stör mig!!!" HAHAHAHAHA!!!! Det är så vi jobbar!

Kommer iallafall hem här vid kvart över tio och Fredrik frågar va faan jag ätit , vitlök.. haha.. Tydligen stack det i ögonen på honom och han bad mig gå ifrån. haha... Vi hade kanske lite mycke vitlök i maten. Stackars Fredrik. =) men got va det!

Jag har precis skrivit i min o Johannas sluta röka blogg. Jag tycker så synd om Johanna , vilken fruktansvärd kamp hon går igenom nu. Känns nästan hemskt o säga att de går så bra för en själv =/ Men hon är duktig som står ut! Hon är inne i dag 5 och värsta tiden borde va över snart. Jag har tappat räkningen när jag själv slutade. Känns som om jag aldrig ens börjat =)

Jag är ledig imorgon och kommer som sagt va hemma med Melvin , ska passa på att fixa skype till datorn så jag kan prata med Rebecca. Hon befinner sig just nu i sydney och har det fantastikt! Jag saknar henne massor! :`( Men jag är glad att hon har det så bra , just nu har hon lite hemlängtan så det bli bra att prata lite när man ser varandra. Då känns de nog rätt nära ändå. =)

Nu måste jag sova!

Natti

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Stolt over er som lyckas halla er ifran rokningen! Fortsatt sa! :) Snart hors vi!! kramar

2010-01-17 @ 05:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0