Söndag (Dag 3)

Jag måste ändå säga att jag tycker jag klarat de här rätt bra. Idag har varit värsta dagen av alla. Sjukt jobbigt rent ut sagt. Mina tankar har gått hela dagen " Bara en.... en kaffe o en cigg , sen är jag nöjd!" , " Jag skulle kunna bestämma mig för att feströka , så om jag skulle ta ett glas vin kanske?" , " jag ger upp, skit samma , jag är helt enkelt inte en icke rökare"

MEN....
Nu sitter jag här ändå och har fortfarande inte rökt , jag gick inte ens med Johanna ut när hon va här tidigare idag för att lite smidigt smuggla i mig röken passivt. Nej.... jag tänker klara det här.

Julia kom hem idag =)
Vi åt pizza till middag sen har vi övat på o räkna och skriva. Hon är så duktig. Vi har redan bytt ut ettan mot tvåan innan plustecknet och hon klarar det galant. Hon måste brås på mig... hihi.. =D

Nu skriker hon ifrån sitt rum att hon är törstig (alltid är det något när man inte vill sova) så jag ska servera prinsessan lite vatten sen blir de o lägga Melvin och sen kolla lite tv. Jobb imorgon. härligt!

Badrummet vart grymt föresten! =)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0