Rökfri....

Ja , tro det eller inte men jag Sara Clintebladh Karlsson har slutat röka!
De trodde ni inte va , allra minst jag. Jag har släppt min enda trygghet i den här världen. Fortsätt inte läsa om ni tyckte den meningen va helt puckad för det är de humöret jag är på just nu! Hade jag skrivit för en timme sedan så hade det varit mer positivt. Men nu är det faktiskt ... nu =) Mitt humör går som en bergodalbana. Ifrån ena sekunden känns allt fantastikt. Jag luktar gott , känner mer dofter än innan. Jag tillochmed andas lättare idag än för tre dagar sen. Jag tänker på alla pengar som sparas , jag tänker framför allt på mitt stora mål ........ som ni inte får veta vad det är ;-) Det är iallafall det jag tänker på när jag är på det humöret jag är i nu. Andra sekunden är allt de här Fredriks fel! Det måste vara han som kom på den här dumma idén. Så otroligt korkat av honom. Jag skriker o gnäller lite för att minuten senare be om ursäkt och få svaret " ja ja" .  Hur som haver , köpte hem plåster och en inhalator för några dagar sedan och plåstret sitter på , me inhalatorn har jag inte kännt att jag behövt än. Suget kommer ibland , i vissa situationer där det varit så självklart att jag rökt annars. Jag blir inte arg eller grinig då , jag blir ledsen , det är ren verklig hemsk sorg. och saknad. Så känns det. Vissa stunder när det är som värst kan jag känna hur giftet går ur mig och då kommer illamående och huvudvärk och min kropp bara skriker "GE MIG GIFT" .... va hemskt de låter , men faktiskt är det precis så. Och då undrar jag om det verkligen är värt det. Och då måste jag skälla lite på Fredrik som utsätter mig för allt de här!

haha.......

Jag grejar det här!

Nu över till annat , alla som känner mig vet att jag älskar färgen Lila! Och jag gör det så mycket att jag målat badrummet Lila idag.. hihi.. och bytt gardiner i köket (Lila) Och för att överdriva lite köpte jag även en ny tvål , bara för att den va LILA! =D Måste dock måla ett lager till imorgon så kan jag lägga ut en bild här sen på resultatet. De kommer bli grymt! Gardinerna i köket vart perfekt. Man skulle kunna säga att våran lägenhet börjar bli fulländad nu. Exakt som jag vill ha det. Valnöt , Grå , Vitt och Lila. Varmt och mysigt.

Jag behövde lite o sysselsätta mig med så då blev de o åka till pappa o kolla färgkartan. =)

Melvin somnade sent idag. Så allt gott vi köpt hem ör o äta framför tv:n ikväll blev aldrig framtaget då det blev för sent och ingen av oss va direkt sugen längre. Jag har precis sköljt bort en ansiktsmask och ska snart lägga mig. Jag blir rent ut sagt galen på alla jävla finnar jag får. Jag är för gammal för finnar! Inte en enda under hela mitt liv, så kommer dom nu =S spriten jag skulle dutta på hjälper inte alls så på måndag ringer jag tillbaks till kära doktorn och ber henne skriva ut tetracyklin. Så blir det nog bra sen =)

Imorgon kommer Johanna hit och fikar med mig , det ser jag fram emot , va länge sen vi sågs nu! Och jag kan nog behöva en Johanna dos för o känna mig lite gladare. =)

Natti Natt!

Kommentarer
Postat av: Myran

Klart du behöver en dos av mig och jag behöver en dos av dig! Tvättstugan i full rullning och jag håller på att dö av trötthet! Kramis!!!=)

2010-01-03 @ 07:34:31
URL: http://jontemyras.blogg.se/
Postat av: Sara

Nä dö inte snälla! Kom hit när du tvättat klart då =D kramis!!!=)

2010-01-03 @ 08:45:29
URL: http://sarakarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0