Kväller..

Min dag har bestått av att försova sig , stressa till dagis , läkarbesök , frysa utanför apoteket i 40 min för att sen märka att ens bankomat förmodligen frysit ihjäl o inte fungerar längre , går hem. äter en skagenmacka. Är bra nära att röka o ta en kaffe , ändrar sig och sätter på ett plåster istället , är tokstolt och äter en morot. Dricker dock lite kaffe. Åker med storebror o mamma till centrum , går till banken , tar en kölapp och ändrar mig efter en stund , ger lappen till den som precis stod sist i kön , gjorde henne glad =) Hämtade ut min medicin och handlade mjölk,bröd och godis. Hämtade barnen oh gick hem. Lagade mat och åt. Och har sen haft en fantastisk mysig kväll med mina barn. Lek , skratt , sagor och nattning.

Eftersom den här sluta röka grejen får mig på dåligt humör ibland och det oftast är då jag skriver och jag vill bespare er mitt dåliga humör , men det är viktigt för mig att få ner dom tankarna. SÅ idag har jag och Johanna (Som bestämt sig för att sluta hon oxå*klappar händerna*) startat en ny blogg som enbart ska handla om det. Så om ni är intresserade av att följa våran sluta röka resa genom tårar , sönderslagna saker och svordomar så kolla in : sojslutarroka.blogg.se

sidan är under arbete och kommer förmodligen att börja rulla igång imorgon. =)

Nu väntar jag på att Fredrik ska komma hem ifrån bandyträningen så jag kan sätta mig o krama på honom i soffan och äta godis. Det får bli Fredagsmys idag då jag har en jobbhelg framför mig.

Ha det så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0