Hej Onsdag!

Godmorgon alla frusna människor!

Någon mer än jag som börjar tröttna på den här kylan? När man äntligen trodde de höll på o bli lite varmare så vaknar man lik förbannat upp till -10 grader. Men snart är de sommar , då blir de för varmt istället. Jämna plågor! haha

Vart ska jag börja? Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Hmm.. Fredag kväll hade jag och Fredrik lite myskväll med vin och snacks. Lisen va här en stund och vi spelade kortspel. Fredrik gav upp efter första omgången för att någon (jag) inte kunde förklara ordentligt tydligen även om en annan(lisen) förstod precis fast de va första gången hon spelade , kan de vara så att en annan(Fredrik) inte förstår så bra? haha.. ja så va det nog.

Upp Lördag morgon , åt god Frukost med barnen och Fredrik fick sovmorgon. Mötte upp Johanna vid elva så åkte vi och tränade och barnen fick vara på barnpassningen. Kul! Körde ett ordentligt pass för engångsskull. Har latat till mig lite så de va skönt. Julia lekte med en kompis senare på dagen. Vid femtiden när jag skulle byta blöja på Melvin så såg jag att pillevippen (finns inget fulare ord än snopp eller penis, haha) Va aldedes blå! =O =( Så jag ringde sjukvårdsupplysningen och dom rådde oss att åka direkt in till astrid lindgrens , eftersom att Danderys barnakut inte har möjlighet att operera ( =O igen ) Man vart ju lite nervös och orolig så Julia fick åka hem till mamma och vi satte oss i bilen direkt. Kom fram , fick komma in till sköterskan direkt fast de va ca 5 timmars väntetid, för om de varit något så hade det varit akut akut. Men hon kollade och sa att de va en infektion (eller inflammation , vad nu skillanden är =S ) Men de va ingen fara, Bada morgon o kväll , salva och alvedon. Så vi åkte hem igen och de va bättre redan dagen efter. Nu är det helt bra igen. Skönt! Julia ville sova kvar hos mamma så hon fick stanna kvar där, Och vi åkte hem och la oss rätt så tidigt.

Söndag va det min tur o ha sovmorgon. Gick upp vid tio sen åkte Fredrik o spelade match. Dom vann *heja* =) Senare på kvällen kom Micke o Carro hit och lämnade julklappar till barnen och åt middag. Julia fick en ashäftig hello kitty (of course) sparkcykel och Melvin fick en jättestor bil , med en bilbana och två små bilar i. =) Dom va nöjda och vi bjöd på kyckling o bulgur wraps. Mmmm =P

Måndag vart de o lämna barnen på dagis sen träning 9-11 sen jobb till 22.
Men igår mina vänner hade jag en riktigt slappar dag.Gick o lämnade barnen på dagis vid 9. Jag skulle jobbat 13-17 men jag ringde o frågade om jag kunde ta ut lite komp för jag va så sjukt trött! Det gick hur bra som helst så jag låg o sov på soffan halva dagen. hehe. Gick upp strax innan Fredrik o barnen kom hem. Lagade pasta carbonara och så åt vi tillsammans , Lisen kom hit igår oxå by the way. =) Lika trevligt som vanligt. När julia hade duschat och lagt sig så gick jag och Lisen till Cilla för hon skulle klippa mitt hår. Jag va rätt så skeptisk (Inget illa menat till Cilla) Utan för att jag är så sjukt rädd om mitt hår och jag har väldigt svårt att byta frisör och min är bortrest.MEN jag har aldrig någonsin varit så nöjd i hela mitt liv. de vart så jäkla bra! Hur jag än har håret så är de snyggt! Uppsatt , utsläppt , iordninggjort , till och med när jag kliver ur sängen bara. Toknöjd! Kom hem vid nio och kolla lite tv sen la jag mig. Barnen sov när jag kom hem. Har varit en lite halvjobbig natt då Julia har fått för sig att hon är rädd för o va ensam. 3 nätter i rad har hon stökat runt här mellan 2 o 3 på natten. Hoppas de går över snart!

Uppe med tuppen idag , fixade iordning barnen innan Fredrik skulle köra dom till Dagis , brukar normalt gå och lägga mig efter dom åkt men eftersom jag sov halva dagen igår så kan jag inte somna. Så jag har suttit här vid datorn , pratat med Johanni , ätit frukost. Ska gå och vika lite kläder om en stund sen ska jag möta Anna på gymet kl halv tolv. Har en rätt oskön arbetsdag idag. Möte mellan ett o halv tre. Öppna tre , stänga fyra , åka iväg med ett gäng ungdomar o äta middag i täby centrum sen bio. hehe.. Himla bra dag! Men nu längtar jag till gymet! Kommer dock ta bussen ner dit för min häl har börjat protestera igen. *arg*

Hörs snart igen!

Ha en bra dag , det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Myran

ouh nooo. inte foten igen. träna träna!!! du får köra spinning o köra med ena foten bara.. yaaay! pussen!!!:D

2010-01-20 @ 17:57:34
URL: http://jontemyras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0