Friday!

Godmorgon!

Här sitter jag , pigg och uttråkad! Jag skulle gå o lägga mig när Fredrik åkt med Melvin till dagis. Men det är som vanligt, jag går in på andra varvet och kan inte sova sen. Nu har jag iallafall ätit frukost och ska börja städa lite tror jag. Gick igenom hela köket igår , rensade och rengjorde kyl/frys och micro häromdagen så nu är det väldigt frächt o fint i köket. De gillar jag =)

Helt ärligt talat så börjar mitt liv kännas väääääldigt tråkigt! Jag skulle behöva göra någonting , bryta nå mönster, ut o festa eller va faan som helst egentligen. Komma ut från dom här 4 väggarna och se lite nytt folk. Så här blir det ibland , förmodligen för alla! Och just då känns ingenting speciellt bra. =( *gnäll gnäll* Johanna la ut en låt på facebook igår som fick mig o tänka tillbaks på våran 16/17 års tid. vi hade så jävla kul!!! Tänk om man kunde få backa tillbaks dit , bara för en dag! Inga bekymmer i världen. Ingen oro , ingen stress. Vi bara levde. Äh , nu är man vuxen och i en helt annan situation. Skulle inte byta mot något men jag saknar att få bara vara jag ibland!

Anna hämtar mig vid tolv idag så ska vi äta lunch , sen blir de jobba mellan 14-18 sen hem och äntligen få träffa lillprinsessan som kommer hem idag. Då blir jag hel igen! Det är /har alltid varit och kommer alltid att vara lika tomt när Julia inte är hemma. Men ikväll är hon hemma =D
Hon blir nog glad för Moster Lisen va här och städade hennes rum igår medans jag fixade i köket.

I helgen blir det träning , god mat , lek , match och familjemys. Tänker hinna med o träffa Johanni oxå. De va så länge sedan! Och jag vill se nya lägenheten ju! =)

Men nu................... Bädda ner sig i soffan , kolla gamla serier o äta apelsin. =)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0