för att de va länge sen..

Hallå Hallå!
Nu är jag här igen , sitter och lyssnar på lars Winnerbäck och får som alltid då en himla massa inspiration och blir lite skrivsugen! Ingen idé att backa tillbaks tiden allt för långt , knappt jag minns vad jag gjorde iförrgår.

Igår fick Julia va hemma ifrån dagis och hon och jag hade en heldag tillsammans , som började med en lugn morgon med frukost och tv- tittande. Lite bra musik o dans. Vid tio tiden begav vi oss till Tåget och åkte till täby centrum. Mötte upp Lisen på tågstationen och gick till Mc Donalds och åt lunch. Tanken var att vi skulle gått på bio men de gick ingen film , Kid´s World va inte öppen och att leka själv på Nickis är väl ingen höjdare så det fick bli lite shopping istället. Julia köpte sig ett par dansskor. =) Hennes dansskola börjar imorgon. Yippi! Vi hade ingen lust att springa runt i täby centrum hela dagen (och de hade säkert blivit väldigt dyrt) så vi gick till tåget istället. Och när vi gick på satt morbror Daniel på tåget , Julia blev jätteglad och han följde med oss hem. Vägen mellan tåget och hemmet va helt galen. Daniel hade bestämt sig för att få upp Julia på axlarna och jag borde haft en kamera med mig. Som ni säkert förstår gick det inte allt för bra ... haha... de slutade med att båda hade snö exakt överallt och Julia skrattade så det ekade i hela området. Och vad värmer mer än det.

När vi kom hem hade vi två timmar lek och mys. Sen kom bästisen Elma hit o lekte med Julia , hon stannade även kvar på middag. Funderar på om hon ska få komma hit o äta varje dag för Julia har aldrig någonsin ätit så bra o suttit så still förut. =) Efter maten åkte spotify fram , då var det smurfarna på högsta volym och två prinsessor och en prins skrattade och rockade loss till "kokoboom smurfen" tio gånger om. Tror ni barnen sov gott inatt? =D

Både barnen och Fredrik somnade kl sju och jag satt och funderade över saker jag borde ändra på , jag va ju så duktig , tränade och va ute o gick. Slutade röka och åt mindre portioner. Idag ser det inte likadant ut.. haha.. godissuget jag har konstant gör mig galen. Så jag sitter här o bestämmer mig för att göra något. Skriver ett sms till Lisen om vi ska ta en promenad till Centrum. 10 min senare va hon här. Då det va 20 minuter tills ica stängde vart de en powerwalk dit. packar på mig saker som verkar nyttigt , betalar , går hem och när jag packar upp... Hmm... Honungsyougurt , apelsiner och melon? Va faan ska jag göra med de här? HAHAHA... En fruktdrink? Yeye, de blir nog bra. jag tyckte ändå att jag hade försökt =) Pilatesbollen är framtagen och jag ska träna lite här hemma om en stund (då har jag ju iallafall gjort någonting) Hoppas jag ska hinna till gymet imorgon oxå. Så är jag nog igång sen igen.

En annan sak , jätteskönt med lite ljus o sol , men är den medveten om hur dammigt den får det att se ut här? Gör den det med flit? Kanske är det dags att damma nu då... dumma sol , du kunde väl väntat tills imorgon?

Jobbade förra helgen , den här veckan och nu jobbar jag i helgen oxå, jag tycker bara att det är kul men man känner sig lite tröttare än vanligt dock. Men ser fram emot att jobba ikväll så nu blir de lite träning sen ska jag väl hitta på något med mina nyttigheter jag köpte hem igår.. hehe.. jag tror på en smootie faktiskt =P Sen lite vila..

Och så vill jag bara säga en sista sak : Mina barn är dom finaste och mest underbara på jorden! <3

Hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: ordmärkarn

fan sluta slakta svenska språket gumman. ser ju förjävligt ut. mina ögon blöder. annars var bloggen .. ah den va faktsikt riktigt dålig. avgå!

2010-02-09 @ 18:26:54
Postat av: Sara

Hahaha... Det bästa med allt är ju att du behöver faktiskt inte läsa den ;-) Känns de bättre nu? Pinsamt..

2010-02-11 @ 08:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0