Hej ordmärkarn!

Jag ska tillägna detta inlägg till en väldigt söt människa som har lagt sin energi på att sätta sig och läsa min blogg för att sen ge mig kritik om hur jag skriver. Enligt denna person "slaktar" jag svenska språket. Hmm..
Slakta betyder väl att man tar död på något? och hade jag slakatat (tagit död) på språket för att jag antagligen då inte ville använda det , hade jag väl inte skrivit på svenska överhuvudtaget? Eller? =)
BARA för att jag har så otroligt lite att göra idag så tänker jag ge dig lite av min energi tillbaks!

Jag vet inte om du har förstått de här med blogg världen men den är ju offentlig och alla har rätt att läsa min blogg men det är ingen som tvingar dig att göra det , allra minst jag då jag startat denna blogg enbart för några männsikor som bor långt bort och tyvär inte kan dela våran vardag. Så om det stör dig att jag inte skriver vad jag har för "outfit" eller vad jag serverat på tallriken igår eller vad min nya tandkräm heter så kan du väl växla över till blondinbella istället!

Och snälla du , kalla mig inte "gumman" , Finns det något med förnedrande när det kommer ifrån någon som inte har en aning om vem jag är. det är ett ord man använder för att "förminska" den andra personen. men det vet väl du , som säkert gått både svenska A och B . =)

Nej , pinsamt tycker jag! Hoppas att du får en bra dag , kanske hittar du annat att gnälla på , varför inte finläsa det här inlägget. det finns säkert både särskrivningar och felstavningar! Granska och njut.

Jag ska verkligen tänka på det du skrev..... Neeee , could´t care less ! Kram på dig ensamma stackars människa!


Kommentarer
Postat av: Mysan

Bra skrivet Sara!

Fattar inte att det finns såna ensamma och tragiska människor som orkar hålla på,Stakars lilla tjej (jag misstänker att det är en brud) För en kille skulle aldrig lägga ner energi på sånt! Kram på dig

2010-02-11 @ 23:54:35
URL: http://mysiss.blogg.se/
Postat av: Krille

Asso krille was here, fortsätt arbeta Kvinna, så ses vi på fredag kanske. Fin blogg! =)

2010-02-23 @ 20:50:38
URL: http://snyggast.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0