Några rader...

Låt mig berätta om en fantastisk människa som står mig väldigt nära. En människa som alltid ställer upp , som jag har hundra procent förtroende för , som jag kan berätta allt för , som jag ser upp till och som jag vill ha i mitt liv tills jag tar mitt sista andetag. Hon tar aldrig någon eller något förgivet och hon är alltid sig själv. Hon kan säga vad hon tycker och göra vad hon vill. Hon är den starkaste person jag känner , hon kan krossa tegelstenar , springa över eld och gå på vatten , och allt detta skulle jag göra för henne, alltid.
Om alla hade en vän som dig så hade det inte funnits en olycklig människa på jorden! Den här personen har inte alltid haft det lätt men utåt gör hon allt så enkelt , jag är och kommer alltid att vara imponerad av allt du fixat sista åren och precis som jag sa till dig igår , tappa inte dig själv , du vet att du är bäst och ingen kan någonsin trampa på dig , och om så händer ska jag vara den första att rädda dig , faller du , ska jag va den första att ta emot dig.

Och nu vidare till mig... =)
Hej hej , nu va de bra länge sen jag skrev , jag tänker inte skriva att jag ska bättra mig för det gör jag förmodligen inte ändå! Jag är hemma och är sjuk nu så jag tar mig lite tid till bloggen =) Känner mig lite piggare så imorgon blir de jobb igen , yippi! Precis så känns det, jag verkligen älskar mitt jobb!!! Vi hade förövrigt Nyinvigning på Nova i lördags , som vart succé! Vilken jädra drag , vilken fantastisk kväll! banden va grymma , ungdomarna och personal som jobbade va oxå grymma , vi ägde helt enkelt! Kom hem totalt utmattad o somnade på soffan , sen upp o städa för gäster väntade , fyllde år i söndags =) Ett år äldre , klokare , bättre? Nej jag känner mig precis som innan , lite varmare kanske. i min nya jacka =D Tack alla som bidrog med pengar till den. Jag älskar den! =) =) =) En dag i kärlekens tecken , mycket "jag älskar" idag. =) Imorgon är det löning , ännu en sak att älska.
Av min kära mamma fick jag en biljett till Kay Pollak nästa tisdag. Hon och jag ska dit tillsammans och vi ska kliva ut därifrån som nya positiva människor och det ser jag så mycket fram emot! Ibland behöver man lite nya krafter o tankar och de passar nog ganska bra nu. =)

Mitt liv annars ser inte särskilt annorluna ut, Jobbar för fullt , umgås med min älskade familj och träffar mina vänner. Och jag trivs rätt bra faktiskt =) Funderar (borde) Ta tag i träningen igen som jag lagt på hyllan ett tag. Snart så =)

Längtar till jul , Och upp till Östersund.

Nu börjar jag få lite huvudvärk och tänker gå o lägga mig en stund innan familjen rasar in.

Ha det så bra så hörs vi nog snart igen! =)
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0