Jag har ordet....

Har ni någongång känt att vad man än säger eller gör så blir det fel? Kanske inte nödvändigtvis för alla men alltid är det någon som berörs av ens handlingar och ord. Saker som gör någon glad kan förstöra en annan. Men fick jag välja skulle jag förmodligen inte ändra någonting , jag tror att man måste få säga saker man tänker. För alltid finns det någon sanning i det. Nu har jag gjort er bra förvirrade och ni har ingen aning om vad jag pratar om. Frågan är om jag ens själv vet. Känslan säger mig att det nog är bäst att hålla det så.

Över till helgen , hade en fantastisk helg! Lisen va här i Fredags och hade en myskväll med mig. Massa gott att äta , skitsnack och tv tittande. Vi la oss ganska tidigt och jag va uppe tidigt med Melvin. Lite senare när Lisen motvilligt gått upp kl tio en lördag åkte vi till Arninge och shoppade lite Julpynt , bl.a en rosa ljusstake till Julias rum =) Melvin somnade när vi väntade på bussen som skulle hem , som på beställning. =) Med allt vi hade att bära , vagn , Matta så va jag rätt så lättad över att han valde o sova just då =) Vi kom hem och fixade fint här för att sen börja laga middag , kyckling och broccolipaj vart det. Rebecca kom vid fem. Efter att Fredrik kommit hem ifrån kryssningen så började jag och Rebecca göra goda drinkar :P En två... kanske 5 drinkar senare bestämde vi oss för att möta upp Johanna & Lovisa och åka in till stan. Där mötte vi upp några vänner och kvällen/natten vart otroligt kul! Jag har ingen aning om vart vi var , vi åkte ifrån ställe till ställe och jag bara följde med. haha... Hur som helst så va det så jädra kul och jag blev påmind om hur fruktansvärt mycket jag kommer att sakna Rebecca när hon åker =/
Fredrik ringde mig vid 4 och då satt jag i taxin hem så jag va väl hemma vid halv fem. tack mina älskade vänner för den kvällen! =) Söndagen va väl mindre kul , men klart värt det!

Nu kom lillasyster hit , hon ska nog få styla mitt hår. =)
Längtar tills imorgon när jag o mamma ska på kay pollack!

Ska även boka flybiljett idag , längtan upp blir större för varje dag.
Och jag tror farmor o farfar kommer bli förvånade över hur stor deras älskade barnbarn blivit!

Nej nu måste jag nog få någonting gjort här. Jag brukar gå o lägga mig en- två timmar när Melvin åkt till dagis eftersom jag har en rätt lång arbetsdag idag. Men idag ville kroppen annat , så jag lär förmodligen sova rätt skönt när jag kommer hem ikväll. =)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kommer sakna dig med!! Men Skype underlättar lite iaf :-) Tack återigen, var länge sen jag hade så kul! Kram!

2009-11-30 @ 19:49:30
Postat av: Johanna-panna

tack själv älskade kära du!!! hade skitkul.. som jag sa. jag och christian kanske inte mådde så himlans bra i söndags men det var en dag upplagd för mys och gos satt jag är jävligt nöjd iallafall=P

pussa!!!(rebecca, åk inte!!!!)

2009-11-30 @ 23:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0