Godmorgon!

Nu är ni förvånade va? =O Två inlägg under beloppet av en vecka!! My god! hihi

Idag va vi uppe tidigt , ska snart klä på barnen o gå till Dagis , idag åker Julia till sin pappa. Som vanligt lämnar hon ett tomrum efter sig , och som vanligt ett stökigt rum =)

Fredrik åker på kryssning och jag ska ha en myskväll med lillasyster , risken finns att man ökar nå kilo ikväll då vi inte kunde bestämma oss för vad vi skulle ha på snacksbordet ikväll , så vi kör hela rubbet. why not!? =D
Och Fredrik har forhoppningsvis köpt me sig nå gott som jag o Rebecca kan dricka oss varma till imorgonkväll! Rebecca åker till Australien den 25 december , SJÄLV!... i ETT ÅR! My god! (försöker få in så många my god som möjligt då jag fick tillsagt ifrån lilasyster att det är fruktanvärt störande igår , och för er som känner mig , säg inte en sån sak till mig o räkna med att jag ska sluta , tvärtom) =D Hur som helst , jag är så imponerad av henne , åka iväg själv till andra sidan jorden .. så länge! Hon kommer att få det kanon. Imorgon är våran lilla avskedsfest för henne då jag tyvär inte kan komma när hon har den "stora". Det ska bli väldigt trevligt!

Nej nu är det dags för vinterkläder , och för alla som har småbarn vet ni att det tar en stund. När det gäller småbarn överhuvudtaget är inget som egentligen är det enklaste enkelt. =)

Jag måste även ringa min älskade fästman och be om ursäkt för mitt otroligt dåliga morgonhumör! =/ Vad är det som gör att man liksom inte kan låta bli? Efter snart 3 år har han väl förhoppningsvis lärt sig att det inte finns någon som helst sanning i det jag slänger ur mig. Dumma jag!

Och så en sista grej , Min vän Emma gav mig en aromalampa här om dagen och jag köpte en olja med doften Kanel till den , rekomenderar jag verkligen! Det luktar nybakta bullar och Jul här. Mys =)

Ha en bra dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0