Tisdag

Hallå alla mina läsare hoppas eran dag varit bra!
Min har varit ganska seg.
Är lite trött idag , gick upp tidigt o har ont i halsen o hostar.
Känner mig inte sjuk , kanske reagerar på pollen eller nåt. jaja det går nog över snart =)
Fredrik åkte till jobbet strax innan sju och jag fixade frukost till barnen och mig.
Emma och Melina hämtade Julia kl halv nio och tog med henne till dagis.
Halv elva kom två tjejer hit och besiktade våran lägenhet.
Dom höll med mig om att firman som varit här inte riktigt gjort sitt jobb ordentligt så det ska åtgärdas! yes!
Ska även in nya hyllor o sånt i klädkammaren och hatthylla till hallen.
Skönt att få lite medhåll därifrån för en gångs skull. =)

Vid elva kom Fredrik hem och vi åt god fisk med potatismos till lunch tillsammans.
Vid ett somnade jag och Melvin en stund tills Julia kom hem vid tio i två.
Mamma hämtade henne på dagis idag.
Skönt för mig , har inte behövt ta mig utanför dörren idag. lyx.. hihi.. =)

Lisen är på väg hit och hon ska gå ut med Julia till lekparken när Fredrik kommer hem vid fyra så
ska jag lägga mig och vila en stund. sen efter middagen ska jag och barnen gå hem till mamma
och sova där inatt. Så Fredrik får en hel natts sömn , de kan han behöva! =)

Melvin står här och drar ut sladden till datorn så den slocknar o kommer tillbaks , slocknar o ommer tillbaks.
Han märkte att mamma inte uppskattade det så de vart hur roligt som helst ju =)
Julia är som vanligt helt slut efter en dag på dagis så hon vilar här i soffan.

Nu börjar Melvin tappa tålamodet , nu har jag inte ägnat dom senaste 5 minuterna åt honom
och det är INTE ok.. =)
Får se om man hinner ner till gymet mitt i allt ikväll oxå. Vore skönt o träna.
Annars får jag ställa mig på mammas skakmaskin. den är grym! Jag visste inte att jag hade så mycke som kunde skaka
på kroppen innan jag ställde mig där. Inget jag skulle vilja ha publik tll iallafall. jag står gärna på den
ostört. =)

Ha en fortsatt bra dag , hörs imorgon!
=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0