Steda steda varje fredag

jag gör nog inte annat förstås , varje dag =)
"Att städa medans barnen är små är som att skotta när det fortfarande snöar"
Kunde inte uttrycka det bättre själv!

Vart en lugn kväll igår , Lisen va här en stund och Håkan va här.
Fredrik åkte straxefter middagen på bandyträning.
Imorgon åker han tidigt På cup , sen skulle dom äta middag ute med laget o allt va de var.
Får se när han kommer hem. Lisen kommer hit och håller mig sällis.
Ska färga hennes hår bl.a

Ikväll Blir det nog nån cider tillsammans med Håkan.
Josefina åker iväg hela helgen och fredrik ska ju upp tidigt som sagt så jag o Håkan får klara
oss själva , men det blir lugnt , och mycke snack o tankar som vanligt antar jag =)

Melvin somnade precis , har haft en jättemysig morgon med barnen.
Lugnt och mycke skratt , så himla kul att Julia och Melvin leker tillsammans fast det skiljer så många år
mellan dom. Syskonkärlek =) Och ikväll åker Julia hem till sin pappa.
Hon sitter här med sin prinsessklänning på sig och heter faktiskt prinsessan och inte Julia.
=D
Hon har sina nya blinkande skor på sig oxå , hur coola som hest!

Jag har föresten (då jag inte kommer iväg till gymet allt för ofta) börjat träna ganska mycke hemma.
har byggt upp ett program som jag gör två gånger om dagen. situps , "ryggsitups" , armhävningar och lite
ben övningar. Barnen skrattar åt mig varje gång för benövningen ser lite rolig ut. jag kallar den kissande hunden.
hihi. Man står på alla fyra och tar upp ena benet . upp och ner upp och ner. Den är effektiv iallafall. =)

Ska ringa mamma snart och säga att jag och Fredrik äntligen kommit överens om sommarens semester =)
Så Nu blir det tåg och flyg bokning för hela slanten =S
Ska bli så mysigt o åka iväg tillsammans med mamma oxå! Daniel och Lisen ska med oxå förstås! =)

Jag börjar bli lite nervös inför måndag , då ska jag ju starta min terapi mot fågelfobin.
Sen jag bokade den här tiden har det blivit värre än någonsin , jag klarar knappt av att gå ut =(
Jag tror att jag är så medveten om att jag blir illa tvungen att utsätta mig för de värsta jag vet inom snar
framtid , det har nog fått mig att låsa mig lite. Jag ser iallafall fram emot att göra någonting åt de!

Nej nu är det dags för lunch.
Idag blir det nog en krögarpytt , eller ugnspannkaka. =S
Får se vad som känns mest lockande när jag kommer till köket =)
 
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: camilla

men lilla sara de kommer gå bra me fåglarna...jag lovar de:) även om de känns jobbigt...:(

vi får ses någon dag och ta en fika kram kram

(emmas camilla)

2009-05-15 @ 10:41:07
Postat av: sara

hej emmas camilla =)

Ja de kommer säkert gå bra! Klart vi ska träffas o fika. ute i solen förhoppningvis snart =) Äntligen kommenterar du! hihi. Ha de så bra. kram!

2009-05-15 @ 11:23:31
URL: http://sarakarlzon.blogg.se/
Postat av: camilla

ja vi får höras någon dag och bestämma en fikadag...me emma också=)

2009-05-15 @ 22:34:59
Postat av: Rebecka

haha

"Att städa medans barnen är små är som att skotta när det fortfarande snöar"



Amen ;)

2009-05-15 @ 22:40:05
URL: http://beutiful.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilken härlig blogg du har! Fortsätt blogga på! ^^

Besök gärna min blogg, om du har tid ♥

2009-05-15 @ 22:40:05
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0