Lördag!

Finns det någon del av mitt huvud som inte värker idag *känner efter* nej!
Faan ta dig Håkan "vore trevligt o ta det lugnt o dricka en cider eller två" hahahaha
Vi stod på bolaget o tänkte att det skulle ju vara typ samma sak o dricka en drink istället =D
A juste , flaskan är slut idag.
Men...definitivt värt det! Vi hade så trevligt!
Fredrik la sig tidigt , kom upp med Melvin vid halv ett , tittade ut på balkongen , suckade o skakade på huvudet och
gick o la sig igen =)
Innan allt det här så grillade vi , de vart flintastek , så gott =P
Och innan dess vart de storhandling på willys.

Jag har märkt att jag skriver mina dagar baklänges.. hmm..
så...
ännu tidigare på dagen :

Jag och barnen va hemma hos mamma igår , Mamma kom hit och hämtade Julia så åkte dom ner till centrum
och köpte glass och jag o Melvin gick hem till mamma sålänge.
Julia hade fått en tidning och i den fanns det en vattenpistol med =)
Hon var toklycklig över den där , ingen kom i närheten utan att bli nersprutad med vatten.
Min kära lillebror fick för sig att visa henne att om man öppnade upp den där grejen man häller vattnet
i och hällde rakt över mammas huvud så skulle de va roligare. Klart hon gjorde det!
Jag som sitter på kanten av studsmattan får för mig o hoppa på Daniel och sen va brottningen igång,
jag har blåmärken lite överallt och har nå fruktansvärt ont i mina smalben och är aldedes svullen.
haha.. jag är inte starkare än honom längre , vad hände?

När jag och Håkan står o packar in varor i bilen får jag ett sms från Josefina
"vi missade verkligen båten...."
haha.. dom missade båten!! som dom skulle åkt iväg 36 timmar med.
Vi tjatade på henne hela kvällen o komma till oss istället men hon va tvungen o umgås med dom som
hon skulle åkt med , såklart =) Spånade lite på om man skulle träffas ikväll istället.
Jag tror iallafall det blir en pizza til lunch med Josefina och Håkan.
jag KRÄVER att dom kommer hit med pizza rättaresagt. =D

Fredrik åkte iväg lite senare än vad han tänkt imorse, åkte vid nio ca.
Så nu står han nog i målet , hoppas det går bra för honom!

Nu ska jag och Melvin lägga oss o vila en stund.
Föresten! Jätteroligt o se att det är så många som läser , o tack för fina kommentarer!

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0