LINKÖPING

Där har jag befunnit mig från tisdag morgon tills igår kväll.
jag har varit på utbildning , haft det SÅ bra!!!! Träffat massor med inspirerande , häftiga , roliga
människor! Och jag längtar tillbaks tills den 2 Juni när del två börjar och vi får träffas igen! =)
Inte bara det såklart , vi bodde på ett jättefint ställe. valla folkhögskola i Linköping.
Bra rum , god mat och utbildningen var jätte intressant och bra!
jag va så orolig innan jag skulle åka men det har gått hur bra som helst. Fick sova två hela nätter.
=D Hade gen toalett o dusch på rummet, så skönt! I onsdags kväll var jag och tre andra tjejer in i stan och
shoppade och åt middag. Tisdag kväll var jag och min kollega där och åt på chinarestuarang , gott men svindyrt.
Jag är så fullproppad med nya intryck och tankar , idér så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva
förutom att det va så jäkla grymt! =)
Jag pratade fredrik till sömns igår.. bla bla bla bla bla... haha.. stackars fredrik.
han förstod nog hälften men lyssnade iallafall =D

Kom hem gårkväll iallafall , Melvin blev tokglad och ställde sig upp =O
hihi... för första gången !! de va som om han väntat tills jag kom hem. =)

När jag lite senare skulle ut o röka så såg jag att Fredrik slipat o oljat utemöblerna =D
Duktiga Fredrik , glada jag =)

Nej nu står Melvin här och börjar bli trött på mitt skrivande.
Julia kommer hem idag !

jag återkommer senare ! hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0