Kan de vara de??

Kom precis hem ifrån Håkan , satt o drack en kaffe och väntade på att Andreas skulle hämta Julia.
Hon blev överlycklig när hon såg att pappa kom på cykeln.
Och fika hade han med sig , så dom sitter väl i gräset o fikar nu =)
Det blir som vanligt en tom men lugn vecka framöver.
Iallafall... när jag kom innanför dörren här så stack de till i halsen på mig,
eller strålade till rättaresagt.
satte mig ner och kände då känner jag en liten knöl i halsen som liksom är rörlig.
jag har känns så ganska många gånger men inte tänkt nå vidare på det.
Jag slog iallafall upp google och sökte på "knöl i halsen"
Världens längsta lista poppar upp med ordet "cancer" i varannat ord.

=O

Jag som är en sån där blunda gå förbi rym stäng öron (när det gäller mig själv) person
hittade till min glädje en artikel om att de kan bli så när man är förkyld. och det är jag faktiskt!
Så jag tror på den! Men visst blir man lite orolig..
Får väl kolla upp om det skulle kännas nå mer.

Hur har denna vecka sett ut? Jag jobbade i Onsdags , jag och min kollega fick äntligen iväg den där
uppgiften. Dök upp en del ungdomar framåt kvällen och de va en rolig arbetsdag/kväll.
Josefina och Håkan kom och hämtade mig kl halv tio.
Fredrik och Melvin låg och sov när jag kom hem Och Julia hade somnat
redan vid sju. Mamma hade varit här och lämnat henne då för dom hade nämligen haft en
Mormor o Julia dag och hittat på massor med roligt hela dagen! Så hon va antagligen helt
slut när hon kom hem igen.

Igår va jag jättevissen , mådde inte alls nå bra men jag va uppe tidigt och fixade iordning
matsäck till Julia som hon skulle ha med till dagis för dom skulle på utflykt.
pannkakor med sylt , dricka och vattenmelon vart de. uppskattat =)
Naturligtvis när man inte mår bra så ville Melvin inte sova någonting på dagen. Annars
brukar vi kunna ligga i två timmar o sova. Men nej nej =)
Jag o Melvin va iväg med mamma till arninge en snabbis innan vi skulle hämta Julia o mamma
köpte 3 par skor till Melvin. jättefina!! Han förstår inte riktigt va dom gör på fötterna bara. hihi
ser lite roligt ut när han ska gå i dom =D
Fredrik kom hem vid halv fem o jag gick o la mig en stund. Då kände jag mig aldedes svimfärdig , ursch!
jag hatar verkligen o vara sjuk! Skönt att jag känner mig bättre idag!
jag och fredrik avslutade kvällen med godis o chips framför tv:n när barnen somnat =P


Nu sitter jag här o Melvin sover i vagnen.
fredrik är på väg hem så jag ska börja med maten, idag står det fläskfilé beasås o pommes på menyn.
Mmmmm! =)

Ha en bra kväll!

=)

Kommentarer
Postat av: mackan.

du som skrev om jossan o micke. är det inte jossan o håkan(som du ofta skriver om) rätta mig omk jag har fel. Följer din blogg ofta!

2009-05-30 @ 18:28:08
Postat av: sara

Håkan Kråkan är alltid med , josefina är alltid med... =D

2009-05-31 @ 08:06:00
URL: http://sarakarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0