Härliga Torsdag!

Mycket trött idag!
Men jag är glad ändå.
=)

Julia får va hemma från dagis idag , känner att jag knappt fått umgåtts med henne den här veckan.
Både Mamma och Lisen har varit här och kidnappat henne och igår hämtade Emma henne från dagis
och va inte hemma förän vid tre.
Så idag är hon bara min =) Imorgon åker hon till sin pappa.
satt uppe sent igår och pratade om alla världens fina saker med Håkan.
Fredrik la sig vid tio och när Håkan gått hem gick jag in och kylde ner honom lite efter att ha suttit
på balkongen ganska länge , inte så uppskattat, hihi.

Tog lång tid o somna , har så mycke roliga saker att fundera på =D
Upp tidigt idag , därav tröttheten.
Men Fredrik kommer hem på lunch vid elva , tänkte ha någonting färdigt till honom så kanske
jag kan lägga mig en halvtimme. vore skönt!

Mamma köpte skor till Julia igår som blinkar när man går , så hon kommer hit
med dom sen. Roligt =) såna vill jag oxå ha. haha.

Josefina Peldán är finast i stan!
(nu vet ni de , en tanke som dök upp bara)
Även fast hon blivit pinsamt dålig på o kommentera mina inlägg!

Nej nu är de dags för lite välling till Melvin så han kan sova.
Sen ska jag och Julia måla med ansiktsfärg , undrar va de slutar med idag.
Tiger kanske? =)

Ha en bra dag , får se vad denna dag har att erbjuda!

Föresten , jag har blivit nykär i Fredrik igen , vilken häftig känsla! hihi

Kommentarer
Postat av: Myyy

Va underbart att bli ny kär igen :-)

2009-05-14 @ 13:39:46
URL: http://mysiss.blogg.se/
Postat av: sara

helt fantastiskt =)

du verkar inte så olycklig du heller ;-)

2009-05-14 @ 14:32:25
URL: http://sarakarlzon.blogg.se/
Postat av: Myyy

Hehe, njaa bara allt går min väg så blir allt toppen!! hatar att vänta bara :P

2009-05-14 @ 15:16:00
URL: http://mysiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0