HAHA

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

hahahahahahahahahahahahahahaha


Ungefär så rolig va filmen vi såg igår. "Yesmen" hihi.. så rolig!

Till dig:

Jag förstår om du räknat med att jag ska skriva och va elak tillbaks.
Men jag är ingen elak person , jag tycker bara synd om dig.
Någonstans undrar jag vad som hänt , för uppenbarligen mår du inte så bra som du
utger dig för att göra.
Om det får dig att må bättre att smutskasta mig så fortsätt med det.
Någonstans i all besvikelse och ilska vill jag nog ändå att du ska må bra.
Konstigt.
Jag vet vart jag står och ingenting du säger kan göra mig illa.
Jag önskar du kunde förstå vad konsekvensen blir bara.
Jag finns inte kvar när du gått igenom det här.

Nog om det!

Ikväll ska jag och Fredrik träna tillsammans. kul!

Melvin står här och biter mig i benet , han är trött på att mamma sitter vid datorn! =)

Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0