Godmorgon!

Är på strålande humör idag!

Spenderade gårdagen i täby centrum med Melvin och lillebror Daniel.
Kom fram vid halv ett och då mötte vi Fredrik och åt lunch tillsammans.
Vi shoppade lite morsdag presenter.. inte de gamla vanliga som blommor tex. hihi.
kan skriva sen då jag vet att mamma är här o smygläser =P
Jag hittade även en jättefin tunika till mig själv som fick bli en morsdagspresent från mina barn till mig =D
Dom kan ju faktiskt inte handla själva och är de mors dag så är de!

När jag kom hem så åkte fredrik o handlada middag , enkelt med grillad kyckling o pommes.
Va ganska slut efter en hel dag i täbban.
Men så ringde telefonen och de va Bumsi , min barndomskamrat som jag inte träffat på lääänge, hon bjöd
hem oss till henne och hennes sambo Danne. Tyvär har vi punka på bilen och får inte plats alla i firmabilen.
Fick tacka nej. MEN..... efter ett tag så sa Fredrik att vi kunde ju fråga om vi fick låna mammas bil och de fick vi!!
Så vi packade in oss i bilen och begav oss till Bumsi och Piraten.
Vi hade en jättemysig kväll och blev bjudna på glass och kaffe.
Vilken häftigt hus dom bor i! Verkligen hur fint som helst , men höjdpunkten måste ändå vara baren.. haha
Jonna säger när vi sitter där "Och vill man prata med danne tar man en nummerlapp" =S
Då piper de till så står det "01" på en sån där tavla som finns på apoteket o.s.v.. hahahaha... hur grymt är
inte de?? hihi.. iallafall , jättekul o träffa dom igen , se huset. Nästa åktur dit blir de o skaffa barnvakt , sova över
 , dricka i baren och bada bubbelkopp=)

Vi kom hem vid halv elva och jag va så åksjuk efter resan hem så jag gick o la mig direkt.
Hmm.. jag kom åt någonting så texten ändrade sig , kan inte ändra tillbaks så de får väl vara så här.

Idag blir det en lugn dag i solen , fredrik ska nog jobba. han ligger fortfarande och sover.
Ikväll blir de tacos hos mamma!

Föresten , det finns så många nyfikna människor som inte vågar utge sitt riktiga namn när jag får frågor
här på bloggen , så länge det inte finns någon blogg läkad till ditt namn så besvarar jag inte då jag inte
kan lita på att det inte är någon jag inte vill dela information med =)
Nu vet ni det.

HA EN SKÖN DAG I SOLEN!


Kommentarer
Postat av: bumsi

Kärlek till er :) tack för igår vännen

2009-05-31 @ 12:07:49
URL: http://bumsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0