Fredag!

Godmorgon!

Eftersom jag är så där dålig o skriva igen så får jag backa några dagar.
Onsdag.
Fredrik kom hem vid fyra så va det dax för mig att åka till jobbet.
Lisen va här och passade Melvin medans Fredrik körde mig till jobbet.
Va helt dött där och fanns ingenting o göra så jag och min arbetskollega som oxå heter Fredrik satte
oss och började skriva på en hemuppgift vi fått från utbildningen vi går på.
Världens tråkigaste grej , ska sätta mig och skriva rent på datorn idag. =S
När vi va klara så va det fortfarande lika dött så tog beslutet att stänga tidigare.
Håkan hämtade mig vid åtta och körde hem mig.
Kom innanför dörren och berättade för fredrik att Josefina, mysan , håkan och Petra skulle
sitta hos Josefina och dricka lite vin.
Min älskade Fredrik säger då "Hade du oxå velat göra det?" =)
Lycklig som ett barn sken jag upp och sa ja , för de ville jag faktiskt.
Ringde Håkan som precis kommit fram o antagligen satt sig ner med ett glas vin i handen.
"Kan du hämta mig snääääällllllaaaaaa" hihi. Och det gjorde han.
Jag instämmer Med Mysan (mysiss.blogg.se) och Petra (Pippet.blogg.se) Vi hade en
jättetrevlig kväll med mycke skratt och diskuterade en hel del roliga saker.
Urflippat och hel stört som vanligt =P
Martin kom dit lite senare och det va han som fick köra hem oss alla sen vid tolv =)
Torsdag.
Gick upp ganska tidigt och mådde för ovanlighetens skull efter ett par glas vin ganska bra! =)
Josefina dök över på en morgonkaffe och snackade och kvällens bravader.
Efter att Fredrik kört Josefina hem och varit och handlat så tog vi en promenad
upp till mamma och fikade.
Fredrik mätte lite saker som eventuellt ska byggas om.
När vi varit där någon timme så gick vi till Ubbe , där stod Håkan och byggde
Altan i solen med en öl i handen. =) De blir hur fint som helst.
Snart är det dax för fredrik o måla där såfort det blir klart.
Vilket hus!
Sen gick vi hem och lagade middag. Vart hur gått som helst!
Pitabröd med grönsaker , lök , kycklingkebab och vitlökssås. =P
En väldigt lugn kväll efter det.
Vi hade en förkyld Tysk på besök oxå =) Alltid lika roligt o träffa Danne!
Fredrik gick o la sig redan vid halv nio och När Melvin somnat strax efter gick även jag och la mig.
Fredag.
Idag kommer lillprinsessan hem! Längtar!
Tvätta står på dagens planering och förhoppningsvis en kaffe med Min bästa vän Josefina.
Sen blir det en myskväll med familjen.

Återkommer om hur denna dag slutade och berättar mer om imorgon!
Som jag ser så mycket fram emot!
=D
För nu börjar Melvin tröttna på att jag sitter här. Han sitter här nu och
tuggar på min microfon. hihi. kanske ska sätta igång den så han får sitta och sjunga lite.

Föresten!
Igår reste sig melvin upp helt själv och stod ca två meter ifrån mig.
Då började han helt plösligt lyfta fötterna och gick HELA vägen fram till mig.
Jag och fredrik stod här o va så glada så vi skulle kunnat börja gråta. Melvin titta på oss som om
vi inte vore kloka! haha

Ha en bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0