dagens sanning..

Jag Sara Najmi Clintebladh Karlsson är den mest lyckligt lottade människa på jorden!

Jag har funderat på så mycket senaste dagarna.
Gråtit , svurit , ja varit ganska förvirrad och ledsen.
Men av allt detta negativt kom något positivt , jag började sakta men säkert omvandla allt.
Jag kopplade bort allt ont och tråkigt och kom fram till följande:

Jag har VÄRLDENS finaste och underbaraste barn! Julia och Melvin värmer hela min själ.
Jag har VÄRLDENS finaste och underbaraste pojkvän , Jag har förstått att ingenting skulle någonsin kunna
komma emellan oss , den här fantastiska killen skulle gå igenom eld och vatten för mig.
Tänk att få känna så, det trodde jag aldrig.
Jag har VÄRLDENS finaste och underbaraste familj , Då är ALLA inräknade , Mamma , syskon , pappa ,
fredriks familj.
Sist men inte minst:
Jag har VÄRLDENS finaste och underbaraste vän, Josefina du är nog temefaan den bästa som finns!
Jag har känt Josefina i snart 23 år och hon har ALDRIG gått mig bakom ryggen eller inte ställt upp.
Hon finns alltid där och jag är glad som får ha henne i mitt liv.

I Fredags och Lördags hände saker som vände upp och ner på allt.
Men idag är det bättre än någonsin.
Det finns saker att jobba på , men o andra sidan , vem vill vara perfekt? tänk så tråkigt det skulle vara!
Från och med idag lägger jag inte mer energi på att bry mig om onda saker.
Jag vill leva lyckligt med dom underbara människor jag har runt omkring mig och det är mig en ära att
få ha er där.

Men för att göra en sån där grej jag jobbat med senaste dagrana att ta bort det dåliga och tänka
på något positivt så hände det en grej till i fredagsl.. jag kan inte uttala mig om det och jag vet hur frustrerande det är.
men.. den här grejen... ÄR SÅ JÄVLA RÄTT!!! hihi... ni som vill kan ta åt er..

Nog om det...
Idag kommer mamma hit och fikar med mig och barnen.
Vi skulle gått dit men det är så tråkigt väder. regn o kallt.
Det blir trevligt och sitta o fika o snacka med mamma. =)

Fredrik är på nya jobbet och har det bra.
Melvin sover och Julia sitter här bredvid mig och kollar på Dr. snuggles...
Jag hör något om cosmoskatten och han står och pratar med något som likar en blandning av en jätte
shiraff och locknesodjuret.. det går fort för honom att åka mellan rymd och jord. aaaa dagens barnprogram.
Tacka vet jag soptippen och RIKTIGA pippi långstrump.. Julia tycker det är bra iallafall.

Om det fungerar för Pappa och Lena så ska Melvin få vara där lördag till söndag om 3 veckor.
Då ska jag och fredrik , Josefina och Håkan ha en superduperkväll!!!
Jag och Fredrik skulle verkligen behöva göra någonting utan barnen , de skulle vi må bra av.
Bara att få sova en hel natt tillsammans skulle ge oss så mycket energi.
Hoppas det funkar. Då åker vi såna fall ut på fredagn och sover kvar där så Melvin får känna sig lite hemma
innan vi åker därifrån. Funkar det inte då , så en annan gång. vore väldigt kul iallafall.! =)

Nu vaknade Melvin.
=)

Ha en bra dag , det ska jag ha!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad e det som har hänt? Varför har du varit arg? MVH Sofia

2009-05-11 @ 17:15:57
Postat av: sara

Innan jag besvarar den frågan vill jag veta vem sofia är? =)

2009-05-11 @ 20:05:24
URL: http://sarakarlzon.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sofia heter jag och bor i tranås. jag e 14 år och läser din blogg varje dag. det vore jätte roligt om du skrev lite oftare. mina favorit bloggar är din och blondinbellas :)))

2009-05-12 @ 14:47:53
Postat av: sara

Det är jättekul att du läser min blogg , men jag väljer nog att hålla lite privat faktiskt =)

2009-05-13 @ 08:49:23
URL: http://sarakarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0