Vårstädning

GRATTIS LENA PÅ FÖDELSEDAGEN!
HOPPAS DIN DAG VARIT UNDERBAR, DET ÄR DU VÄRD.
KRAMAR FRÅN OSS I FJOLLTRÄSK. =)

Idag har vi ägnat dagen åt att stor städa i Julias rum.
Städat massor i resten av lägenheten, Fredrik har varit hos min bror o hämtat två stolar och ett bord till
balkongen , medans han gjorde de röjde jag lite på balkongen.
Nu är möblerna där o de vart jättebra. Skönt o kunna sitta där när solen kommer fram =)
Dom behöver dock slipas o oljas så de ska jag göra så fort vädret tillåter.

Vi åt en god lunch tillsammans , Ugnspannkaka som vart kvar från gårdagens middag.

Igår gjorde vi föresten ingenting speciellt.
Förutom att jag o julia va och hälsade på Johanna på förmiddagen såklart =)
De va mysigt , vi fikade och åt lördagsgodis, sen vart de faktiskt en sibyllalunch , inte den nyttigaste
dagen igår. Mamma va förbi på en kaffe o lekte med barnen.
Sen hade vi en lugn kväll , jag o Julia va ute i lekparken en snabbis på kvällen.
Och jag tvättade.
Ahmen , Daniel va ju här på kvällen oxå o umgicks med oss. Trevligt o träffa honom , de va länge sen.
Hände väl en del igår iallafall =)

Så tillbaks till idag =)
Vi har nyss ätit middag , spagetti o köttfärssås.
Melvin o Fredrik ligger o vilar i sängen och Julia sitter här bredvid o tittar på barnprogram.
Medans jag lagade mat va Fredrik o Julia ute i lekparken en stund.
Melvin satt vid matbordet o höll mig sällskap. =)

Jag och Fredrik har tagit tag i våran garderob idag.
Sorterat o vikt o fixat. Rensat ut alla Melvins kläder som är för små.
Fredriks Kompisar Joel o Kajsa ska snart ha bebis så om dom får en kille har dom ju att ta över =D
När vi satt o pratade om de så ringde Joel precis. "När man talar om trollen" =)

Jag längtar till sommaren nu! Våren iallafall.
Jag vill plantera blommor på balkongen =)

Nu ska jag lägga mig i soffan o ta det lugnt och titta på barnprogram med Julia.
Imorgon är de måndag , då ska jag äntligen träna igen! yes!
Sen kommer Melina hit på kvällen o leker med Julia medans Emma går på utvecklingssamtal.

ha en fortsatt bra söndag!
Kolla Wipeout kl 20.00 på kanal 5.
hahaha.. världens roligaste program!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0