Vackert väder

GODMORGON!

För första gången på VÄLDIGT länge vaknar jag och är ganska pigg!
men en natt o sova ostört behövs nog ändå. =)

Igår va som sagt ingen rolig dag alls. Fick ju ringa hem Fredrik så jag fick sova o.s.v
Sen va jag faktiskt lite piggare och Josefina kom hit o kollade Melvin så jag fick ta en dusch
i lugn och ro. Tur man har så fantastiska vänner som jag har! Inte alla som har den turen. synd de!
Sen tog jag mig tillomed ut på en lång skön promenad o mötte upp Johanna.
Hon hade köpt nya skor , orättvist. hihi. Jag älskar skor!
jag har sen flera år tillbaks köpt ca 2-3 par nya i månaden , nu har jag inte köpt några alls på ett år säkert.
Så de längtar jag oxå tills jag kan göra!

Fick hem förstoringarna jag beställt igår , bilderna är helt underbara! Nu längtar jag tills jag kan köpa ramar till dom.

Melvin kryper runt här =D
Det är inte bara kul att han kryper , man får inte kolla bort en sekund =)
Och Melvin har fått för sig att ordet " aj aj " är någonting roligt o börjar storskratta när jag säger de.
men han är iallafall jätteduktig , de går fort när han väl lärt sig.

Imorgon kommer Julia hem.
Längtar!

Jag ska ringa Emma om en stund o fråga när dom ska gå till dagis , tänkte å med på en morgonpromenad.
Så härligt väder.

Men nu ska jag ringa Johanna först o hålla henne lite sällskap på bussen till jobbet. =D

Får se vad denna dag har att erbjuda.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0