Tisdag


Världens finaste tjej!


Gick upp tidigt idag , Fredrik tog en promenad med Melvin och jag o Julia åt frukost tillsammans.
Kl halv nio gick jag ner till Emma o melina , så gick vi o lämnade melina på dagis och sen vart de gymet för mig o
Emma. Skönt o träna igen men de gick bra segt idag. Bättre de än inte alls va =)

Julia har klippt av sig HELA luggen idag =O
Det är väl något alla ska gå igenom , men de är inte så roligt då jag är så extremt noga med hennes hår.
De växer ut snart =) hon tycker att de är jätte fint =D

Sen va de Fredriks tur o gymma , jag o barnen lekte lite , åt lunch , en ganska lugn dag.

Johanna o Håkan gick precis här ifrån , dom va över på en kvällsfika.
Håkan o Fredrik kollade klipp ifrån "ballar av stål" som gick på tv igår.. så sjukt roligt!
En kille går ut på olika klubbar under derbytid o jävlas med hammarbyare , aik:are o djurgårdare... haha
killen får springa snabbt kan jag ju tala om!

När kl va 4 idag så kände jag mig helt matt , varm o snurrig , ingen kraft i armarna o.s.v så jag gick o la mig ,
sov i två timmar , hur skönt som helst! de va nog de som behövdes , men de kan va så att jag börjar bli dålig , är
lite seg. Julia sov även hon med , så hon har precis gått o lagt sig igen , de vart lite fel med tiderna idag.
Jaja så kan de gå ibland =) Melvin sover nu med , han o Fredrik kom hem för en liten stund sen från en promenad.

Och nu ska jag gå o lägga mig =)
hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0