Tisdag tisdag tisdag

VARFÖR är jag så förbannat trött hela tiden?
De tar flera timmar tills jag blir människa efter jag gått upp, går här som en zombie.
Men nu är jag vaken iallafall =)

HUR många ska behöva skadas eller så hemskt som mista livet innan dom fixar den fruktansvärt dumma
övergången teknikvägen-banvägen? En 13 årig flicka cyklade över idag o blev påkörd av tåget.
Hon fick åka ambulanshelikopter därifrån. Hon levde då men man vet inte än hur hon mår och om hon klarar sig.
Jag lider med hennes familj.
Tänk o sitta på jobbet en vanlig dag o få ett samtal om att någonting sådant hänt. fy faan.
De va inte länge sedan en kille avled där när han och hans två kompisar körde över med moped.

Igår kom julia hit kl sjuk då andreas skulle på hennes utvecklingssamtal.
Så hon fick åka med mig till gymet och vara på barnpassningen o leka i bollhavet medans jag tränade så hämtade
andreas upp henne där efter samtalet , som föresten gick jättebra! min duktiga tjej!
Men Julia är så van med mamma o pappa varannan vecka så när jag skulle gå ifrån barnpassningen igår
så blev hon jätte ledsen! Grät o höll fast mig jättehårt. =( hon lugnade sig efter en stund o fick sitta
i mormors knä o rita , andreas kom efter 20 minuter så de gick bra tillslut.
Men det är hjärtskärande o lämna sitt barn när de inte vill att man ska gå.

Håkan ringde o frågade om jag kunde släppa in en hantverkare i lägenheten idag.
skulle komma mellan tolv - fyra så nu väntar jag på att dom ringer. Att dom ska ge så dumma tider!
man är ju liksom låst i fyra timmar för dom kan ju komma närsomhelst.

De börjar bli dax för mig att tatuera mig snart! så fort jag vet att de finns pengar till de ska jag boka en tid.
men de dröjer nog =(

har lånat en mobil av mamma så nu går de o nå mig igen! =)

nu vaknade Melvin så nu ska han få öva på o krypa. han är så duktig!!!!
tog sina första kypsteg imorse!! =D

hörs sen

Kommentarer
Postat av: lena svensson

Heja på Melvin,snart kan du nog krypa och då får mamma och pappa mycket att stå i.Jag saknar er så oerhört mycket att det gör ont,hoppas ni kan komma hem snart annars måste jag åka ner. Stora kramar Farmor Lena.

2009-03-24 @ 19:27:55
Postat av: Joline mamma till 2!

hehe okej =) det klarar han nog =) ska bli kul... det värsta e att han inte gillar att göra saker på beställning... haha

2009-03-25 @ 11:35:51
URL: http://jlns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0