Tack Fredrik

Tack för att du orkar med mitt svängiga humör.
Tack för att du aldrig ger upp.
Tack för att du skrattar åt mina tråkiga skämt.
Tack för att du ser när jag inte mår bra.
Tack för att du sällan klagar (även om jag ibland påstår att du inte gör annat)
Tack för att du är en sån fin pappa.
Tack för att du håller om mig när jag är ledsen.
Tack för att du förstår o om inte annat försöker förstå.
Tack för att du sätter dig hos mig o tar dig tid att lyssna.
Tack för att du tillrättavisar mig när jag (fast jag ogärna erkänner) har fel.
Tack för att du ger mig utrymme att göra saker jag vill.
Tack för att du älskar mig.
Tack för att du finns.

Jag älskar dig.

Vi har en del att jobba på men vi klarar de tillsammans.
Vi har gått igenom mycket tillsammans och på något sett  fixar vi det alltid.

Sitter här oss mamma o klockan är aldedes för mycke , skulle bli en tidig kväll.
Men nu ska jag ringa Fredrik o kolla hur de går där hemma.
Sen blir de sängen.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0