Söndag!

God förmiddag!

Kom aldrig till skott o skriva någonting igår.
Vi va iallafall ute o lekte i lekparken nån timme igår förmiddag.
Fick ett sms av min syter att hennes plånbok blivit stulen så hon o Fredrik gav sig av till täby för o köpa nytt busskort.
Dom handlade lite gott med sig hem så jag o Lisen satt o åt chips o tittade på melodifestivalen igår kväll , som för övrigt suger!!! hihi... Jag kommer inte skitofta stå o nynna på tex den där operasången i duschen.
hallå vart tog shlagerlåtarna vägen?
Jag ska sluta vara så bitter här i bloggen , känner att jag gnällt mycke senaste tiden =P
De hände inte så mycke igår förutom de faktiskt, Fredrik hade match , tyvär förlorade dom.

Idag ska vi åka till Furusund o fira pappa , dom skulle bjuda på lunch o tårta =)
Julia har sin nya klänning på sig , jättefin! Ska lägga ut en bild här sen , jag såg den i skyltfönstret o va tvungen o gå in o kolla på den , 549 :- NEJ TACK! men så va de 70% rabatt , inte illa =D som hittat....

Fick en bild på mamma o hennes vänner som sitter i solen o dricker öl på Gran Canaria.
Lite avis blir man faktiskt! Jag längtar efter sommaren!
Men idag är det härligt väder , solen skiner o de är riktigt varmt i solen. Bort med snön o hit med våren!
=D

Ser fram emot att träna imorgon igen , va några dagar sen.

Julia har haft dans show för oss här idag , Så hade hon gjort varsin biljett till oss såklart =) sötprinsessan!


Det doftar nybryggt kaffe här o jag ska ta mig en kopp innan vi åker iväg!
ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Joline mamma till 2 !!!!

hörde att ni träffat anton me... inge hemligheter här inte... anton ba jag har lekt med min kompis julia.. haha...



tyckte dom om varaann??

2009-03-01 @ 19:29:31
URL: http://jlns.blogg.se/
Postat av: Sara

ja barn säger allt.. hihi

Vi träffades ute i lekparken , kul att han säger Kompis för han ville inte alls leka med henne.. haha.. han satt på en gunga o ville bara va med pappa =) Men om dom träffas mer sen så släpper de säkert. Ingen stress , Julia brydde sig inte så mycke ändå , hon åkte pulka =) de va roligt o se honom irl , jättesöt!

2009-03-02 @ 07:05:03
URL: http://sarakarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0