Sömn , promenad , Johanna & Broccoli

Denna morgon började som alla andra senaste tiden om inte ännu värre.
Jag har varit så obeskrivligt sjukt trött idag!
Sju månader utan en hel natts sömn börjar nog ta ut sin rätt.
När kl va halv elva visste jag inte vart jag skulle ta vägen. Mina ben tappade ork och mina ögon ville inte hålla sig öppna.
Så jag va tvungen o ringa hem Fredrik , han kom redan efter 10 minuter , så jag gick o la mig i en o en halv timme.
Så skönt!
Imorgon ska jag gå hem till mamma och sova där över natten , helt ostört =)
Tack min älskade Fredrik för att du tänker på mig , de va nämligen hans förslag.
Så hämtar han mig där fredag förmiddag o kör mig och Melvin till jobbet , ska ha möte.
Igår hade jag skrivit en jättelista över saker jag o Fredrik va tvungna o prata om , saker som man går o bär på men aldrig har
tid att gå igenom o.s.v
När jag sen åkte iväg med Josefina en stund så talade hon om för mig att jag inte får glömma o göra en lista sen där
jag oxå skriver allt jag tycker är bra med honom.
Nu låter det som om vi har det dåligt , så är inte fallet. Ingen är perfekt och vi har som alla andra förhållanden saker man stör sig på.
Jag ska skriva en sån lista iallafall o gömma under hans huvudkudde eller nåt =D
För Fredrik är faktiskt underbar!

Jag misstänker att jag kan ha lite järnbrist , senast jag hade det mådde jag ungefär så här.
Så tills jag kan ta mig till en läkare o få detta bekräftat så får jag äta broccoli. Och det är väldigt gott! =)
Det är faktiskt  klart nu och jag ska bara skriva klart så ska jag äta en STOR tallrik broccoli. =P

Efter de ska jag ta en dusch o sen ta en promenad till centrum , hämta ut Förstoringarna jag beställt.
En bild på Julia och en bild på Melvin =) hoppas dom blev bra!
Sen ska jag möta upp min vän Johanna o ta en kaffe o prata om livet. det blir mysigt.

Och nu pratar jag med Josefina i telefon så jag ska koncentrera mig på de.

Hörs sen, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0