separationsångest!

Hihi...
Emma flyttar idag! till huset mitt emot...
=D

Sov till halv åtta idag , gick upp och åt frukost , barnen va klara o hade redan ätit gröt , duktiga Fredrik! =)
Kl halv nio körde Fredrik Julia till dagis , jag hade så fruktansvärt ont i min fot! aj aj aj.
Jag har ju en inflammation i min hälsena men de ska väl inte hålla i sig så här länge kan man tycka.
Får se om de går över snart. hoppas!
När Fredrik kom tillbaks så gick jag ner till Emma o hjälpte henne o städa lite i lägenheten.
Sen vart de hem o äta lunch (havregrynsgröt).
Kl kvart i ett mötte jag Emma o Melina o gick ner till centrum o handlade lite.
Sen hämtade Vi Julia.
Melvin somnade i vagnen , och eftersom han sällan gör de o brukar bli skitsur lagom på vägen hem så
passade vi på o stanna i en lekpark på vägen så Melina o Julia fick leka en stund.

När vi kom hem blev de lite mellan mål o sen kolla film o vila.
Har städat lite här hemma.

Håkan kom hit o åt middag , hans kyl o frys har gått sönder o struntar då i o äta så nu har jag tvingat hit honom
på middag två dagar i rad. =) äta bör man..
Fredrik kom hem vid kl sex så då sprang jag ner o kastade in Julias termobrallor o jacka i tvättmaskinen som va SÅ
skitiga när jag hämtade henne på dagis idag. skitiga barn är glada barn =D
Nu är dom rena o fina igen =)

Fredrik o Håkan gick nyss ut o gick.
är väl borta en timme ca , jag skulle ha kollat på ett program jag väntat på i två veckor.
MEN SÅ HAR VI INTE DEN KANALEN. SUCK SUCK SUCK!!!!
De handlar om fobier , varav en va fågelfobi , och det har jag, nå så fruktansvärt!
hade varit kul o se. men men... =(

Jag kom ganska nyss hem efter att ha hjälpt Emma o flytta.
Hann med ganska mycke. Men jag ska dit senare igen o dricka ett glas vin eller två o skruva möbler o sånt =)
mysigt! =) Plocka upp lite grejer i skåp o så. De får bli lite sent idag , vad har man inte vänner till ,
hon hade gjort samma sak för mig!
Som tur är har jag ju mivitotal , som faktiskt fungerar! märker redan skillnad. skönt!

NU ÄR DET BESTÄMT!
Vi åker till Östersund över påsk och jag längtar så!
Ska bli så himla mysigt!

Ingen träning på ett tag , så trist! Men imorgon ska jag träna efter jag lämnat Julia på dagis.
JAG SKA!

Nej nu ska jag göra mina 50 situps som jag har kvar för idag och sen lägga mig o slappa i soffan.
Sen till Emma =)

ha en fortsatt bra Tisdagkväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0