Mera sjukdomar

Jag gjorde mig iordning för o lägga mid igår vid elva tiden ,
Då vaknar Julia o är hysterisk , gråter o är helt otröstlig =(
Hon hade jätte ont i örat så hon fick komma upp o sitta med mig i fotöljen och när hon lugnat ner sig så
fick hon alvedon o när kl va två så somnade hon om.
Jag orkade inte ens ta mig upp ur soffan så jag somnade där.
Men blev väckt av en ledsen Melvin vid tre tiden så gick jag o la mig i sängen istället.
Fredrik gick upp med barnen kl sex o jag sov vidare till sju så gjorde vi oss iordning o åkte ner till husläkaren med
Julia.
Lillprinsessen har öroninflammation och har fått pencilin.
Hon har så ont så hon tar medicinen med glädje för hon vill att de ska försvinna!
Nu har hon precis gått o lagt sig o har tagit sista kuren för idag och även lite alvedon.
Hoppas hon kan sova inatt utan besvär.

När vi kom hem från läkaren åt vi frukost och Fredrik åkte o tränade.
Sen slog nog tröttheten efter inatt till för Julia så hon gick o la sig o kolla på film så somnade hon
och sov i hela tre timmar.

jag skulle ha tränat med Johanna idag men jag har varit så trött så de blev inte av idag.
Men imorgon förmiddag ska jag gå med Emma o träna. jag behöver träna!
Jag kan stolt berätta att jag sen jag började träna tappat 3,5 cm runt midjan. Fredrik 9 cm =O
vi är så duktiga! =D

Ingen träning men jag har bakat bullar! =P
Blev hur gått som helst. Johanna kom förbi på en fika , och vi va o hämtade hoppgungan till Melvin i förådet.
Mycket uppskattad! Julia ville aldrig hoppa i den , hon vart jätteledsen. Men Melvin tyckte de va jättekul!

Gud va irriterande!
Jag VET att jag har en bild på julia när hon står i hoppgungan när hon va liten på en gammal sida
jag haft förut. Men jag minns inte lösenordet och har även bytt mejladress sen jag hade den sidan
så jag kan inte komma åt lösenordet. suck! hade velat sätta in en bild på henne i den och en på Melvin.
Ledsen bebis , glad bebis =)
men men.....

Nu ska Fredrik gå ut o gå och jag ska sätta mig o titta på världens roligaste film! "stepbrothers"
barnen sover.

Ska ringa Johanna först föresten. =)
Hörs imorgon! natti....

Kommentarer
Postat av: Jonte Myra

nynnar... "girl you´re my angel, you´re my darling angel... girl you´re my friend when im in need, lady"

2009-03-16 @ 21:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0