Måndag

Grattis Pappa på födelsedagen!

Igår va vi på furusund o firade pappa som jag skrev igår. Vi vart bjudna på stek med potatis o sås till lunch med en jätte god
sallad med mango i =P älskar mango! När jag väntade Julia så vart jag mangotokig , hade inte ätit de innan men någonting fick mig att bli sugen på de. =) Sen kom micke dit vid halv fyra så vart de tårta , oxå jättegott! Vi va hemma igen vid sextiden
och då åkte Fredrik till berga o tränade med Micke och jag o julia gjorde iordning tortellini och Melvin fick potatis med rödspätta. Julia matade honom o de gick så där.... =D




idag gick fredrik upp med barnen o jag fick sova ut till halv sju då han åkte o tränade.
Kl halv fem är de min tur o träna =) med mina fantastiska bästa vänner Johanna & Josefina!


Dom är faktiskt nästan alltid så här tokiga.

Josefina va här en stund igår kväll o drack en kaffe o pratade om livet , så där som vi gör ibland .. =)
Julia ska ta ett bad nu medans Melvin sover. nu ska vi försöka tvätta bort alla "tatueringar" hon gjorde på benen igår när mamma tittade bort några minuter =D

Världens roligaste grej hände igår , Jag satt på golvet hemma hos pappa o lekte med Melvin och som vanligt hade jag kameran i hand o tog kort på allt och alla och helt plötsligt är de någon som kastar sigges(pappas hund) leksak på mig o när jag frågar vem det va så svarar lillebror daniel snabbt "de va julia" papparazzi som jag är.....
BUSTED....


Nu blir de bad , och melvin vaknade nu så han får sitta med o plaska i vattnet han me =)
sen blir de ut o åka pulka. Nu behöver vi faktiskt inte vänta på att håret ska torka så de fryser till is ute , jag har nämligen fått en hårtork av Johanna =)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Josie

Du är bäst.... Älskar dig till tusen <3

2009-03-02 @ 21:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0