Måndag

Kom hem till en tokbakis Fredrik igår.
På tiden att han lär sig att han är för gammal för att dricka.. hihi.
hade tagit de lugnt men vi dricker så sällan så man tål inte så mycket.
Josefina kom hit lite senare på dagen med kebab , sen va han människa igen. =D

Mysigt o va ute på landet en stund.
Det är någonting med sömnen där , man sover jättebra!
Melvin sov bättre än han gjort på länge. Flera timmar i sträck, skönt!

Jag umgicks lite med Johanna igår oxå , men jag tänker inte berätta vad vi gjorde.. na naa na na NA


skit hel*etes mobilen har lagt av helt nu!
och jag känner mig helt handikappad utan telefon! Sitter ju faktiskt bara här hemma hela dagarna förutom
när jag är ute o promenerar med melvin eller så. Och det är dom där sms.en o telfonsamtalen man får varje
dag som gör dagarna lite roligare! Ingen Julia hemma o prata med och Fredrik är borta från tidig morgon till sen kväll.
SUCK!

Stefan ringde mig häromdagen , saknar honom så mycket!
han va i sälen nu o jobbade för fullt , snart tillbaks till norge sen thailand o jag vet inte vad , VILL BARA ATT HAN SKA
KOMMA HEM!!!!!!!!! Han kommer iallafall hem till begravningen , då får man förhoppningsvis se honom nån dag kanske,

Jag är lite bitter idag faktiskt.
Jag är less på vårat sovrum som ska målas , blir depprimerad bara av att titta in där.
Och tyvär målar sig inte väggarna av sig själva så man får väl ta tag i de snart. men de finns ju ingen tid.
Lite svårt o göra de samtidigt som man ska kolla Melvin. De ska upp gardiner oxå. Men har inga fästen
till gardinstången. suck! igen!

Melvin har precis somnat och jag väntar på min illasyster som skulle komma hit med en mobil till mig.
OM hon hann , och jag börjar misstänka att hon inte gör de. synd!

Jag ska gå o plocka ur o i diskmaskinen , dricka lite kaffe , bädda om sängen o andra såna där skitroliga grejer.

IKVÄLL SKA JAG TRÄNA! YES!
De får mig förhoppningsvis på bättre humör.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Josie

jag har en låt till dig!! hörde den nyss och kunde inte sluta tänka på dig och min vänskap till dig....Du Är Allt med Sonja Alden & Shirley Clamp

2009-03-23 @ 22:41:42
Postat av: Sara

puss

2009-03-24 @ 10:22:51
URL: http://sarakarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0