Lugn helg

I Fredags åkte Julia till sin pappa , lämnade ett tomrum här som vanligt =)
Jag är inte hel utan henne faktiskt =/ Men veckorna går så fort och hon är snart hemma igen. =)
Vi passade på o gå ut o leka i lekparken innan pappa kom iallafall ,

De är roligare o åka bredvid rutchkanan....


Igår (lördag) Tog vi de bara lugnt här hemma , Fredrik va iväg o tränade en stund sen gick vi hem till mamma
o fikade med henne , hon kom hem från gran canaria i fredags o hade köpt fina t-shirts till Julia o Melvin.=)
Sen gick vi hem o skalade räkor o gjorde goda räkmackor. =P
Jag har skadat min hälsena på nå sett , trodde de va träningsvärk men de går aldrig över , är de inte bättre får jag kolla
upp de imorgon. Men jag ska träna idag iallafall! får skippa uppvärmningen bara =)
jag hann med en pokerturnering igårkväll oxå samtidigt som jag tog ett långt skönt fotbad =D

Fina...


Imorse vaknade Melvin ganska sent , vid sju ca så vi gick upp och åt frukost , gott med gröt!
Johanna kom förbi vid halv nio o tog en kaffe med mig.
fredrik gik upp kl nio och nu är han o tränar. När han kommer tillbaks är de min tur. =)
Idag ska jag ta en sån där härlig ensam stund , ja emma är med förstås , men utan barnen.
Träna , duscha , basta , skönt!
Nu ska jag äta en lätt lunch , Melvin sover så sött i mamma o pappas säng =) han ser så liten ut där.

ååååhh mamma ska pussas hela tiden......


Jag är glad ändå....


ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0