Känslofull Tisdag

Grattis Mamma på födelsedagen!
Ja de stämmer , Mamma fyller idag , Pappa igår =)
men mamma är som sagt på gran canaria men jag har ringt o sjungit för henne =)

Idag mötte vi Emma o Melina vid halv nio o tog bussen ner till centrum o lämnade barnen på dagis tillsammans, Och sen gick jag o handlade medans Emma solade , sen tog vi en promenad hem.
Efter de vart de en fika hemma hos mig.
Har städat lite här hemma o mest tagit de lugnt.
Fredrik fick hämta julia på dagis och så har hon varit hos Emma o lekt med Melina hela eftermiddagen.

Jag har nämligen varit hos min farfar.
Han fick en hjärtattack i lördags och har sen dess varit väldigt dålig.
Farfar är den finaste människa på den här jorden och han står mig mycket nära.
De va svårt att se honom så svag.
Jag kan inte acceptera att han faktiskt inte kommer leva för evigt och han fyller 90 år snart.
Jag satt o höll honom i handen och han sov mest , kollade upp ibland och sa några ord.
När jag satt där och kollade på honom så tänkte jag på allt vi gjort tillsammans och vilken stor betydelse han haft
och har i mitt liv. jag älskar honom så otroligt mycke.

Julia har gått o lagt sig och Fredrik kom precis hem från gymet o sitter o busar med Melvin.

Nu ska vi tydligen göra sit ups o armhävningar här.

Hörs imorgon

Kommentarer
Postat av: Joline Mamma till 2!

Hoppas farfar blir bättre snart!!!! kram!

2009-03-03 @ 21:53:08
URL: http://jlns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0