kalas kalas kalas

Vilken härlig dag!
Fick sova ut idag medans Fredrik gick upp med barnen.

Johanna kom hit vid tiotiden och umgick med mig , sen tog hon med Julia o tittade på bandymatch
och sen hem till henne o bakade muffins och kollade film medans jag fixade här hemma för kalaset idag.
Julia kom tillbaks vid kl två o la sig i sitt tält o sov en timme =)
Jag fixade grönsakerna och snittarna och plockade fram alla saker.
Sen när Julia vaknade bytte hon om till fina prinsessklänningen o blåste ballonger med Fredrik.

Micke , carro , mamma o lisen o Johanna kom kl 4 så vart de fika och och presentöppning.
Hon fick en asball jacka av Micke o carro och fina skor och en sjal.
Av Mormor fick hon ett lyckotroll , pussel , pennor , såpbubblor.
Och av Johanna ett hårdiadem med hjärtan och ett par roliga glasögon JÄTTESTORA hjärtformade och en
penna med stor rosa fjäder. Mamma hade med sig en present från gammelmormor o gammelmorfar oxå
en porslinservis.
 Hon va glad för alla presenter. =)

Kl sex kom pappa o lena , daniel , erik o sofia hit.
Då åt vi chili con carne med baguette och sallad. gott! Och sen vart de glass med maränger o banan. =P
Erik hade med sig en presnt från honom o bella , ett par jättesnygga skor.
Och av morfar o lena fick hon målarfärger o ritblock och kläder.
Vi hade en trevlig kväll!

Nu är det städat o fint här hemma igen och jag är HELT  slut. =)
Men som sagt , en bra dag o kväll , julia är nöjd o sover nu sött =)

Imorgon blir det kalas med kompisarna på nickis! Sen är det färdigkalast.

Ber om ursäkt om jag glömt någon present =D mycke o hålla reda på =)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0