Julias kalas på nickis!

Godkväll!

Julias kalas vart så lyckat!
När vi kom dit va de FULLPROPPAT! och både jag o mamma undrade hur i h*lvete vi skulle kunna hålla reda på
10 barn där =O men de gick jätte bra! Och de va lite föräldrar kvar o hjälpte till o hålla koll =)
Julia fick fina presenter o är nöjd med kalaset!
Efter att dom fått leka fritt en timme ca så gick vi till ett kalasrum o åt korv med bröd o sen glass med choklad o
jordgubbssås och så öppnade julia alla paketen och sen fick alla varsin godispåse , sen va kalaset faktiskt slut.
Tiden gick fort men jag tror alla hade roligt o va nöjda. De tar nog på krafterna att springa runt som galningar i en timme =D
Jag kommer inte ihåg alla presnter just nu men hon fick bl.a ett 4 i rad spel som vi spelat ikväll och ett jättehäftigt
3D pussel som vi lagt.

Vacker prinsessa innan kalaset...


Jag fick så himla mycke fina bilder på Julia o hennes kompisar!
Av respekt till dom andra barnens föräldrar kommer jag inte att utge några namn på något annat barn
eftersom jag inte vet om dom vill det , och jag kommer endast lägga ut bilder med julia i fokus.

klättra lite...


vänta på bästisen som är på väg ner från rutchkanan,,


De gick för fort för att hinna ta kort på väg ner.. =)


Födelsedagsbarnet i "prinsesstolen"


Öppna paket..


de får räcka för idag , de tar ju flera minuter per bild att laddas upp =S
Och nu börjar beck , barnen sover  , julia va inte långsam me o somna efter den här dagen =)

Men en mycket lyckad dag! =D

hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0