JOSEFINA!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MIN VÄN!



Skrev ingenting igår , va så fruktansvärt trött på kvällen.
Va hände igår?
Dagen började med att Fredrik o Melvin va ute på promenad , jag o julia åt frukost o så där som vanligt =)
Emma ringde vid nio tiden o frågade om Julia ville följa med henne o Melina ut till lekparken.
Självklart ville hon de =) så dom va ute i en timme ca , jag hann städa lite här hemma o fixa fika så gick
jag ut sen med kaffe , saft o bullar =P
Bokade tvättid kl ett o satte igång o tvätta igenom massa kläder , och Julias matta. =)
Sen kom Josefina hit senare på dagen o drack kaffe sen åkte vi o solade.
Josefina hade med sig 5 par glasögon som jag skulle säga vilka som va snyggast , eftersom
hon äntligen tagit sig till en optiker som säger att hon är blind.. haha.. nej men nästan =D
Lisen kom på kvällen med mina nycklar hon hade fått med sig till skolan , och vi gick
över till Johanna en stund.
Lite text men händelserik dag. =) De vart ingen träning iallafall. synd!
idag Torsdag:
Gick upp tidigt , gröt till barnen , kaffe till mig.. jag va så trött!
men de vände ganska fort bara jag fick ta min kopp kaffe o tvätta ansiktet i kallt vatten hihi.
Ringde Josefina tidigt men hon svarade inte , synd för henne o missa min vackra morgonstämma. =D
jag ville ju sjunga på födelsedagen , men de fick bli ett sms då.
Lämna Julia på dagis kl 9 och sen åkte jag till barnmorskemottagningen för o kolla att hormonspiralen
satt kvar som den ska , de gjorde den.
Sen gick jag till gymet! så skönt o träna!
Mötte mina arbetskamrater där , trevligt , de va länge sen.
Sen tog jag en promenad hem o åt en god lunch , panerad fisk med kokt potatis. Mmmm!
Fredrik har åkt till min pappa o brors firma nu o skulle äta lunch med dom.
Melvin somnade nyss , lillgrisen , så glad hela tiden. han lyser upp när jag varit borta o kommer
innanför dörren. Världens finaste kille!
Ska sätta mig och glo lite på tv sen ska jag o Melvin ta en promenad till dagis o hämta Julia.
Kan ni tänka er va hon va glad o få gå till dagis idag! Inte varit där på 5 dagar. Imorgon tar hon sista
Pencilinkuren så ska hon förhoppningsvis få vara frisk länge nu!
Får se hur vädret ser ut när vi kommer tillbaks , om vi kanske kan stanna en stund i lekparken.
Vädret skiftar mellan hagel o blåst till solsken o fågelkvitter. =S

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Josie

du är bara för underbar kan bara inte sluta älska dig..... mitt hjärta... :-D

2009-03-20 @ 00:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0