Furusund...

I torsdgas kväll kom mamma , daniel o lisen hit o åt våfflor med oss som fredrik lagade.
jag tycker egentligen inte om våfflor men en gick bra =) tycker de är så mäktigt. Sen fikade vi , hade bakat
vaniljbullar innan dom kom oxå =P
Vägen hem ifrån dagis va FRUKTANSVÄRD! så de vart ingen lekpark. bråkar man får man inte ha roligt!
så är de. =)

Igår gick vi upp som vanligt och fredrik som knappt sovit på två nätter fick sova vidare när vi ätit frukost för då
gick vi ut till lekparken. Vi va ute en timme ca sen gick vi hem till Josefina.
Julia lekte med nessa o selma o jag o jossan drack lite kaffe.
Vi gick hem till lunch och vägen hem va INTE rolig , hade två hysteriska barn.. suck..
Men de vart bättre när vi kom hem.
Åt lunch o vilade en stund sen kom Josefina o hämtade mig så åkte vi o solade och jag hämtade ut ett paket med
kläder jag beställt , ett par jeans till Fredrik som tyvär inte passade. men jag får skicka tillbaks o beställa nya.
Och två tröjor o två kjolar till mig. =) fin fint.
När jag kom hem igen så låg Melvin o sov o Julia satt o halvsov i soffan o kollade barnprogram.
Så de va lugnt o skönt o komma hem =)
Kl fem hämta Andreas Julia o jag och Fredrik åt tacos.
Melvin fick sån där jobbig hosta igen så jag bestämde mig för att va hemma , skulle ha gått till Josefina o kalasat lite.
fredrik åkte o kollade bandymatch.

Idag.
Jag vaknade o va HUR trött som helst , som vanligt nu för tiden.
Men jag åt 4 vaniljbullar till frukost =O haha.. så vart jag pigg =P
gjorde mig iordning o gick hem till Johanna. tog en fika o sen gick jag till centrum o handlade lite.
Nu är vi hemma o jag har lagat en ugnspannkaka som står i ugnen o snart är klar. gott!
Pappa kommer o hämtar mig o Melvin vid halv fyra så ska vi åka ut till furusund.
Skönt o komma ut till landet!

Jag har faktiskt städat här hemma oxå , så nu är de fint när Fredrik kommer hem.

Nu ska jag äta ugnspannkaka o sen packa.
Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0