Fredag!

Idag känner jag mig verkligen utvilad, att sova en hel natt va verkligen vad jag behövde!
Jag vaknade dock vid fyra tiden o undrade varför ingen drog mig i håret eller sparkade mig i magen , rev mig i ansiktet.
hihi , Jag somnade om ganska fort =)

Gick upp kl åtta , mamma hade kokat kaffe så jag tog mig en kopp.
Borstade tänderna , tvättade ansiktet, plattade håret .. allt i lugn o ro.
Sen kom fredrik o Melvin o hämtade mig så åkte vi till mitt jobb.
Där hade jag möte med min chef och en arbetskollega.
Ett mycket bra möte!
de första min chef säger är " Du är oförskämt snygg sara , fula ner dig är du snäll" haha..
Min snabba kommentar va " jag är osminkad dessutom" =P
Jag vart iallafall erbjuden en JÄTTEBRA utbildning som jag tackat ja till.
Den hålls i linköping så jag ska dit den 5-7 maj och 2-3 juni.
Kommer dessutom att inom snar framtid börja jobba varannan helg. De känns bra!
har fasat lite inför att börja jobba igen , de är så mysigt att va hemma med barnen.
Men nu längtar jag faktiskt! Till alla underbara ungdomar!

När jag satt där idag började jag plötsligt tänka på en sak o fick världens skrattattack.
Vi hade en tävling när vi öppnade den nya gården , alla ungdomar fick tänka ut ett nytt namn till gården som
då hette "karbygården" och tjejerna som vann med namnet "Café Haket" fick varsitt presentkort på H&M på
100 kr.
En vecka senare ca kommer en tjej fram till mig o säger "Ah tack för presentkortet men alltså man får ju typ ingenting för
100 kr" Då säger tjejen bredvid "Jo jag fick massor , o hon rabblar upp jacka , byxor , smycken , tröja o allt va de var"
den andra tjejen - Så där mycke kan man ju inte få för 100 kr. Då svarar hon "Nä men alltså jag fick lägga till 1600 kr"
HAHA... de va väldigt roligt då iallafall =)

Nu kom fredrik innanför dörren. =) Melvin tar sats i gåstolen o springer o möter honom! =)
Då kan man inte bli annat än överlycklig över o komma hem!
Jag ska snart göra mig iordning o gå ner till centrum o köpa Mivitotal =D
Fredriks mamma ringde igår o sa att jag skulle köpa de , att de skulle göra mig piggare.
Tack Lena =)
Sen blir de o hämta lillprinsessan på dagis!

Melvin har precis ätit lunch.
De tog honom 30 minuter att äta maten och en minut för efterrätten. =D

Nej nu är de dags o gå.
ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jonte Myra

du är värdefull

2009-03-29 @ 16:32:34
Postat av: Sara

Du likaså! världens bästa jonte!

2009-03-29 @ 18:07:40
URL: http://sarakarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0