Fredag kväll

va jag är dålig på att uppdatera nu förtiden!
Men de har varit mycke senaste dagarna , sömnlösa nätter.. ursch
Va med Melvin hos läkaren igår och han har fått falskkrupp , den är inte så farlig men de är jobbigt för honom,
samlas massa slem i halsen o de blir jobbigt med andningen o jättejobbig hosta!
Han har varit lite piggare idag , skönt!
Han har precis somnat så jag hoppas han sover som vanligt inatt.
Efter vi varit hos läkaren så åkte vi hem igen och jag mötte upp Emma & Melina , gick o lämnade Melina på dagis så
gick jag o Emma o tränade. Och efter träning o dusch o bastu så bjöd Emma mig på chinarestaurang.
Vi beställde någonting som jag inte kommer ihåg vad de heter men de stod att de va mellanstarkt.
DÅ undrar jag hur starkt någonting är som "bara" är starkt. =D
de va väldigt gott , men väldigt starkt.
Mysigt o äta ute på restaurang o utan barn dessutom , hur skönt som helst.
Kom hem vid ett tiden så då satte jag igång o tvätta direkt , tvättade igenom allt som behövde tvättas.
Helt plötsligt vart de kväll o jag satte mig i Julias rum o började sortera , kasta , städa.......
En timme senare va jag klar =) jättefint! Men när Julia varit hemma en kvart idag såg de ut som innan,
som att skotta när de fortfarande snöar...... =)

jag skulle gått med Emma o tränat idag förmiddag oxå men jag va tvungen os tälla in , jag va så fruktansvärt
trött efter inatt och hade dessutom ont i magen.
Men en timme senare när de va försent så ångrade jag mig såklart!
Jaja , de kommer fler dagar =)
Så jag o Fredrik o Melvin åkte o handlade allt som behövs tills imorgon när vi ska ha födelsedagsfika här för Julia.
Jag ska inte baka någon tårta imorgon utan jag ska göra olika snittar o grönsaksstavar med dip. gott! =P
Men vi köpe även lite glass o maränger o chokladsås om någon vill ha. jag tex. =P

Melvin somnade sittandes i kundvagnen..... tröttis.

När vi kom hem så lagade Fredrik jätte god lunch , äggnudlar med kyckling , broccoli , paprika o grön curry
med sötsur sås. De va gott men oxå väldigt starkt! svettades i pannan av de.. hihi.
Sen satte vi igång o städa o fredrik åkte iväg o tränade med Micke.

Julia kom hem kl ett o fick öppna paket!
Två dvd filmer , en sminkdocka o smink till den, fint med blåa kinder o lite gröna streck i pannan.
=D hon blev glad för sakerna iallafall.
Sen vart de god middag för Julia o mig , fläskfilé med pommes o bea. mmm =P
Fredrik är med en kompis o kollar på bandymatch.

Vid sex tiden kom fina Johanna , hon hade oxå paket med sig! =D
En flaska som de står Julia på och en picknicklåda och en jättesöt "krona" som de står birthday princess på.
Förhoppningsvis vill hon ha den på sig imorgon. Eller kanske på kalaset på nickis på söndag =)
Oh va Julia längtar dit! Hennes första "riktiga" kalas.

Ja de va de , o nu sitter jag här.
Ska ringa Emma o snacka lite skit nu. =)

Snart tänker jag börja krypa...

=D

Ha en bra fredagskväll , hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0