bara att acceptera

Gick upp tidigt idag och väckte lisen som sov här inatt för o följa med mig till läkaren idag så hon kunde kolla
Melvin medans jag va där.
Jag har en inflammation i hälsenan iallafall , de kommer gå över snart =)
Så jag va o tränade idag eftersom läkaren sa att de va okej så länge jag inte överansträngde foten och stretchade
ordenligt efter träning.
Min svanskota däremot , som jag skadade i somras o haft ont i sen dess , den går inte att göra någonting åt.
Jag får helt enkelt acceptera att jag kommer ha ont hela livet fick jag talat om för mig.
=O what?
Hon förklarade sen att de naturligtvis inte alltid kommer att göra ont men att de kommer att komma o gå.
Får tänka på att alltid sitta mjukt o.s.v
jaja , jämna plågor.. hihi

Efter ett långt skönt träningspass o bastu så följde jag me Johanna till frisören , de blev jättefint!
Sen gick vi o handla saker till tacos , Håkan hämtade oss i cenrrum o vi åkte hem till mig o lagade mat.
HUR gott som helst.
De va den träningen =P
Jag är nu proppmätt o illamående , de går helt enkelt inte o äta lagom med tacos. =D jag lär mig aldrig!

Julia fyller 4 år på onsdag , jag kan inte förstå att tiden gått så fort.
Min lilla prinsessa blir helt plötsligt 4.
stora tjejen , de känns som igår jag gick o bar henne på armen.
melvin blev 7 månader idag , tiden rinner iväg lika fort där.

Julia 6 månader


2 år...


2½ år...


3 år...


Nu...


Snart är väl Melvin oxå stor.

Jag tänker på min farfar , han fattas.

Nu ska jag gå o sova , natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0