Vill man så kan man då ska man så får man...

JAPP! Hej igen , va ett tag sen jag skrev.
Efter att fått de tråkiga beskedet att skänken va såld har jag nu suttit på sekundbevakning på blocket!
Och titta titta ........



Där är våran hall med nya fina skänken!! De kom in en till ,och jag va inte långsam o höra av mig
och vi fick den! Så jag o Fredrik va o hämtade den igår förmiddag i åkersberga. Mamma kom hit och passade barnen
medans vi var iväg.

Mycke saker har hänt , Melvin går för fullt! Han har nog glömt att man kan krypa oxå , för de är de enda han
gör nu , går =) så duktig!
Julia va på kalas i "bobblinghallen" i lördags , hihi , svårt med ordet bowling , hon hade haft jätte roligt iallafall!
Första gången hon bowlade , dom va lite för små för de där med en i taget och vänta på sin tur. Men
de hade gått bra ändå! Medans Julia på va kalas så åkte jag och Håkan o tränade.
Skönt o komma igång igen , idag ska jag o fredrik ner tillsammans och Melvin ska få vara på barnpassningen
, mamma jobbar ikväll. Josefina o Håkan ska nog oxå ner!

Önskar jag kunde visa er men jag vill inte lägga ut en film på mna barn här ,  Men igår filmade jag
Melvin när han dansar , världens härligaste film , han älskar rock (som pappa) så fort man sätter
igång sterion så rockar han loss , svänger med armarna och huvudet , haha, sötnos!!

Läste nyheterna igår , så fruktansvärt med den där flickan som vart mördad av jämnåriga skolkamrater.
HELT SJUKT! (därav ordet sekundbevakning som dom hade satt den misstänkta flickan på) tyckte de
ordet passade in på min o blockets relation senaste dygnen. Men åter till ämnet , vet någon varför dom gjorde det?
Jag läste igenom varenda rad men hittar ingen förklaring , de gör mig frustrerad!

Nu ska jag lägga mig och vila medans Melvin sover , har sovit väldigt dåligt inatt!
Kanske uppdaterar lite senare.

När jag läste aftonbladet igår så såg jag en mening som jag tyckte lät så bra:
"Hur kan man skilja ord från ord när dom ser likadana ut"
Ja tänk på den ni ;-)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0