Vad trodde jag?

Hej och välkomna till min rumsrena blogg!
INTE!
Idag tänker jag dela med mig av alla mina innersta elaka tankar , för jag är så förbannad!
Jag har inte sagt ett ord ang. allt som hänt mellan mig och en person senaste tiden , jag
ville inte sjunka till hennes nivå men idag gör jag det endå! För vet ni varför?
JAG HAR INGET ATT FÖRLORA! JAG HAR INGET ATT DÖLJA! JAG ÄR REN SOM SNÖ OCH DUUUU
ÄR INTE FRISK I HUVUDET!!
Jag som normalt vet vart jag står och inte mycke berör mig men helt allvarligt , stod du här nu vet jag faan
inte vad jag hade gjort!

VAD TRODDE JAG???

"Alla goda råd är dyrbara"
SKITSNACK!
DU (som mycket väl vet vem du är) är den FALSKASTE människa på den här jorden!

"Jag har vänner nu som ställer upp bra mycke mer än vad du någonsin gjort"
HAHA... nog för att vi inte är vänner längre men att minnet svek dig så stort , sorgligt.
VEM har ställt upp för dig i vått o torrt när det gäller ALLT!

"Jag skiter i dina jävla ideér och du är inte min mamma"
HAHA..igen.
Du behöver inte världens smartaste person för o förstå att jag inte är din mamma , till o med du
kunde lista ut de *klappa händerna*

Nu har du fått din reaktion! Känner du dig bekräftad nu? Mår du bättre nu?
NEJ jag tror inte de.

Hur som haver , orkar inte skriva mer just nu.

Er andra ska jag uppdatera för senare hur min helg har varit för den är betydligt mycke roligare än
de ni nu fått läsa =)

Och till dig!
Jag skiter faktiskt fullständigt i vem du träffar och hur du mår , vad du gör o.s.v
För mig betyder du INGENTING längre.

Du kan fortsätta intala dig i din sjuka lilla värld att de va jag som svek dig.
För om jag gjorde de så känns de bara jävligt skönt!
DÅ ÄR VI KVITT!

Och till alla andra , jag vet att detta inte är likt mig jag sjönk just många år bakåt och jag kan framstå
som i omognaste laget. Men så får de va idag , och faktiskt , de känns helt ok!

Ha en bra dag alla där ute!
Hörs sen.

=D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0