Tack!

Godmorgon!

Kom hem ifrån Linköping igår, efter ytterligare två dagars utbildning.
Nu är första delen avklarad och de känns hur bra som helst.
Synd bara att splittras ifrån gruppen , vilken härligt gäng! Vi får ta och anordna en återträff! =)
Tack o lov för facebook! haha. ;-)

Gick upp vid halv sex i tisdags och hade ingen lust alls att åka bil i 2½ timme o åka ifrån familjen.
MEN som sagt , de vart hur kul som helst. Middag och Bowling tisdag kväll med hela gruppen från
utbildningen. Maten (om man nu kan kalla de det) var inget att rekomendera men stället va fint
och vi hade jättemysigt. Bowlingen gick så där , mycke skratt iallafall =D
Sjukt tråkig föreläsning dom tre första timmarna igår annars gick dagen fort och vi begav oss hem vid fyra.

Stannade på chokladfabriken på väg hem =P Mc donalds till middag och klev innanför dörren vid sju.
Möttes av en tokglad Melvin som inte ville släppa mig resten av kvällen. =)

Om ni bara visste vad det här "tack" ordet har skadat mig. haha! Jag avslutar varannan mening med tack
så de har satt sig ordentligt. kanske bara vi "vallare" som förstår får väl förklara vidare för er andra. hihi.

Lisen kom hit strax efter att jag kommi hem o vi spelade lite kort. Va på dryg humör o lillasyster
orkade inte med mig fick jag höra några gånger. På sånt där kurs/intryck/bilresa/trött humör.
Kan nog inte bli mycke drygare.. =D

Nej Melvin accepterar inte att jag sitter här så jag får uppdatera sen.
Ha en bra dag i regnet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0