surt!!

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!

Skänken va bortlovad och den finns inte för försäljning längre heller i någon butik.
Fruktansvärt surt!
De är ju jättesvårt att hitta något annat när man verkligen fastnat för något. =(
Jag har försökt med allt möjligt , erbjudit mig o hämta den redan idag , höjt priset lite..hihi
Förbannade ärliga människa , haha.. nej men har man lovat någon annan så har man.
Förstår om den anda köparen skulle bli ledsen om han heltplösligt sålt den till någon annan.
Sånt är livet!

Julia är hemma från dagis idag , vi gick upp sent och åt en god frukost tillsammans.

Ska som sagt till BVC med Melvin idag men innan de ska vi med lillasyster till tandläkaren.
Hon kommer hit om nån timme så ska vi äta lunch tillsammans innan vi går dit.
Får se om Min älskade Fredrik behagar komma hem på lunch han med.

När han slutar kommer han hem o kör mig till jobbet.
Anar en väldigt lugn kväll på jobbet , med tanke på vädret och att det är innan skolavslutning o.s.v
Hoppas det dyker upp någon ungdom iallafall =)
Jag har iallafall världens bästa idé för att få bort fylla bland ungdomar på valborg som jag hoppas
politikerna går med på o testa nästa år ;-) kommer krävas en hel del pengar.
Värt ett försök =D dom är ganska svårflörtade dock!

Vart inga popcorn igår =( Melvin somnade så sent och som vanligt såna kvällar orkar jag knappt röra
ett finger , imorgon kanske =) Ikväll blir de ju jobb så då är jag hemma så sent!

Nu ska jag o barnen lyssna på musik o dansa. Shakie shakie som Julia säger =D

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0