solen shiiiinnerrr...

Igår va jag och Melvin ute nästan hela dagen , satt och myste i gräset hemma hos mamma.
Vi va i Arninge innan med mamma och shoppade lite.
Jag fick massor av färg iallafall, nu börjar man bli solbränd o fin =)

Fredrik kom vid fyra tiden så började jag och Lisen laga mat.
De vart Tacos och kladdkaka till efterrätt. mmm =P mamma fick sina morsdag presenter och blev
jätteglad =D De vart ett ritblock för vuxna , bakistabletter och isshotsglas , och nån onödig grej man
sätter på en petflaska så det blir en vattenkanna.. hihi. Roliga grejer =)
Kom hem vid åtta , Lisen följde med hem och hjälpte mig o kasta grovsopor och så kollade
jag in i tvättstugan o såg att de va ledigt så jag började tvätta.
Va klar vid halv elva , hade under tiden hunnit fastna i nån film på tv:n så jag kom inte i säng förän vid
tolv. =O Fick även ett sms av min kollega att vi  fått svar om hemuppgiften vi hade att det inte va ok att
vi gjorde den tillsammans .. SUCK!!! Så jag har tagit all tid jag fått över idag och skrivt en helt ny.
De va inte riktigt framför datorn jag tänkt spendera hela dagen men så fick de bli.
Den va tvungen att bli klar idag och jag är faktiskt nöjd nu efteråt, den vart bättre nu än innan =)

Nu sitter jag och väntar på att lillasyster ska komma hem ifrån täby centrum så vi kan
gå tillsammans hem till mamma så jag kan skriva ut uppgiften och ha med mig imorgon
när jag åker tillbaka till Linköping. Sista delen av utbildningen. Sen är jag en färdig utbildad
ungdoms coach =D åker kl 06 imorgonbitti och är hemma onsdag kväll igen. Ska bli
kul o träffa alla från kursen igen. Lite orolig över att de står på den här uppgiften vi fick med hem
"ska redovisas nästa träff" =O jag vill verkligen INTE stå framför alla och läsa upp vad jag skrivit.
De blir nog bra =)

I skrivande stund sitter jag faktiskt samtidigt och bokar flygbiljetter. Väntar på ett nr jag behöver
för att betala bara. sen är de klart. Frösön here we come! =D (Hasse ,observera att jag skrev frösön
och inte östersund =D )

Jag har bakat piroger idag oxå , tittade efter nå helt annat i kokboken och så såg jag en bild på
pirogerna och har varit sugen på det sen dess , va en vecka sen ca. Köpte hem allt igår
och det tog ungefär 2 timmar , resultatet blev torra smaklösa ursch o bläpiroger.. =( eller
dom va inte äckliga men inte alls som jag tänkt mig. Får göra ett nytt försök en annan gång!
Det fick bli en mannafrutti till lunch istället , undrar vem som ska äta dom 14 som är kvar. Håkan?
hihi...

Nog med skrivande för idag! Ut i solen! Imorgon ska det tydligen inte vara lika fint , gör mig förstås
ingenting eftersom jag sitter i en skolsal hela dagen. =)

Ha en fortsatt bra dag!
Hörs när jag är hemma igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0