Onsdag!

Lillördag , dagen innan torsdag som är dagen innan fredag =) tisdag har gått och jag gillar onsdagar! =D
Efter Onsdag brukar veckan gå så fort.
Termometern står på +34 =O det är väääldigt varmt ute , skönt!
Julia har precis åkt till dagis , glänsande i solskyddsfaktor.... Idag kom jag på en ny grej till frukost.
Min lilla prinsessa är en mycket stressad liten själ och har varken tid för o äta , sova , dricka , kramas o.s.v så
idag satt jag vid matbordet och sa "Men Julia , är de din mage som pratar?" vadå vadå vadå????
Den säger ju att den är jättehungrig!! Gör den =O ? hihi , de funkade , hon åt upp hela tallriken med
havregrynsgröt =P Så idag går hon förmodligen o pratar med sin mage hela dagen. =D

Hej Sarah =)
Sitter du o mobilsurfar nu igen? hihi
Efter de här personliga raderna måste du ju kommentera! =D

Undrar o jag städar mycke , för Melvin går här och tvättar med sina tvättlappar som han lyckats dra ur
förpackningen. =) städa lite på bordet , lite på golvet.. haha.. mammas duktiga kille!
Nu vinkar han när man säger "Hejdå" =)

Igår vart de träning för mig och Josefina , kom iväg vid halv sju då va jag precis klar med tvätten. =S
Den är fortfarande ovikt och de får bli dagens projekt!
Jag och Josefina säger när vi kommer in till gymet att vi nog ska ta det lite lugnt idag. haha
De vart de värsta passet hittils!! svettades som grisar och körde gärnet! så skönt!
Blir nog ett konditionspass idag förhoppningsvis , barnen på barnpassningen!
Julia älskar o va där ,, Melvin kanske tycker de är roligare när storasyster är med och dessutom jobbar
mormor =) vi får försöka , han måste ju öva innan han börjar dagis. om 2 månader =( tiden går för fort!

Nu ska jag o Melvin ta oss en powernap!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Shit jag måste sluta mobilsurfa.. räkningen va inte rolig.. tur att man har dator hemma!

2009-06-24 @ 23:23:18
Postat av: sara

haha. De får börja hända mer på jobbet så slipper du sitta o surfa.. =D

2009-06-25 @ 07:34:47
URL: http://sarakarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0