Midsommar!

Börjar inlägget med att be er ha överseende med min skrivning idag , Melvin har varit och slagit så mycke
på datorn att de fattas lite tangenter här och där , de kan alltså hända att någon bokstav fattas o.s.v =D

Igår va det Midsommar och den firade vi hemma hos Mami!
De va hur mysigt som helst! Jag ska faktiskt dela med mig dagen/kvällen i form av bilder istället för ord
den här gången =D då kameran gick på högvarv igår.....

Here we go..

Uppskuret och klart till grillspetten!


Vad vore en Midsommar utan Hummer...


... Eller världens minsta boulespel? =)


Fredrik ville inte vara med andra gången då första inte gick så bra =P


Sitter o passar grillen...


Mmmmm.......


Och såklart.... Jordgubbar med glass =P


Och kvällen avslutades med rött vin , yatzy , en urflippad lillasyster , en glad mamma.......


...... och en HELT crazy B-tzar.. HAHA........


Vid elva åkte vi hem , nöjda över en fantastiskt mysig midsommar tillsammans med Mami och
lillasyster. =) Och en plus var ju att vi hade vädret på våran sida , trodde de va på väg flera gånger .
men inge regn!! =D

Hinner inte skriva mer nu , Melvin och jag ska spela fotboll  =D Sen bär det iväg på cykeljakt ;-)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0