MÅSTE HA!!!

HAR HITTAT VÄRLDEN ABSOLUT FINASTE HALLMÖBEL!!!!

Jag skulle bli jätteledsen om jag inte fick den!
Eller köpa den rättare sagt =)

Väntar förväntansfullt på svar från säljaren....................

tick tack tick tack tick tack....

Imorgon ska Melvin på läkarkontroll på BVC och imponera på barnmorskan ,
visa att han redan GÅR ,  på riktigt nu oxå , inte bara några steg här inte , nu går han minsann hela tiden =)
Min duktiga kille!

Klockan är mycke och jag är hur trött som helst , men jag vill ju ha svar !!!
Säger han att den finns kvar då går jag om de så behövs nu o hämtar den , bär hem på axlarna bara. haha.
SÅÅÅÅ fin är den =D

Nä va faan , Fredrik ska lägga sig nu , gör väl jag de me då =/

Mina barn är dom vackraste , sötaste , bästa , underbarast i världen!!

Och min mamma!
*puss*

Okej , någon ska kolla mailen så fort hon vaknar imorgon =P

Sov gott! natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0